Nedlouho po modernizaci základního GLC představuje Mercedes také facelift pro odvozené GLC Coupé. Asi nepřekvapí, že změny jsou v podstatě stejné. Upraven byl vnější design, některé novinky najdeme také v interiéru a tím hlavním je příchod nových motorů. Díky nim bude GLC Coupé v kombinaci s diesely už teď plnit normu Euro 6d. Nevýhodou je ale fakt, že minimálně pro začátek se budou nabízet výhradně čtyřválce.
Jak jsme psali už u modernizace GLC, také v případě kupé jde o výměnu zážehových motorů původní řady M 274 za M 264, v případě dieselů končí řada OM 651 a nastupuje řada OM 654. Vznětové motory jsou vybaveny velkým množstvím různých filtrů a katalyzátorů, ty benzinové pak používají pomocný elektromotor připojený k spalovací jednotce řemenem a 48V palubní síť, takže se bavíme o mild-hybridech.
Mercedes nabídne na úvod prodejů upraveného provedení zážehové dvoulitry 200 4Matic a 300 4Matic. Ten první disponuje výkonem 147 kW (197 k), ten druhý je naladěn na 190 kW (258 k). U dieselů si budete moci vybrat mezi variantami 200d (120 kW/163 k), 220d (143 kW/193 k) a 250d (180 kW/245 k). Také vznětové motorizace jsou vždy kombinovány s pohonem všech kol. Další motory mají přijít do nabídky ještě letos.
Kromě motorů designéři změnili vzhled přední části, kde najdeme upravenou masku a jiné diodové světlomety. Nové jsou rovněž koncové svítilny, změnil se i difuzor vzadu nebo koncovky výfuku. Hlavní novinkou interiéru je přepracovaný volant s dotykovými ploškami, jak to známe z jiných modelů Mercedes. Multimediální systém přišel o otočný ovladač umístěný mezi předními sedadly a dostal méně praktický touchpad. Samozřejmě i zde teď bude k dispozici nejnovější verze multimediálního systému MBUX, kterou můžete ovládat buď přímo z volantu, nebo zmíněným touchpadem, ale také hlasově.
Automobilka rovněž přidala několik nových asistenčních systémů. O co přesně jde, to ale tisková zpráva neříká, stejně jako podrobněji nerozebírá novinku v podobě systému Trailer Manoevuring Assist. Zde pouze uvádí, že vůz dokáže přímo prostřednictvím tažného zařízení měřit úhel mezi automobilem a přívěsem.