Vlákno názorů k článku MDČR nedokáže obhájit přísnější tresty za telefonování. Otázky soustavně ignoruje od Patrik Lamberg - Telefonování za volantem jedouciho vozidla žádnou pozornost řidiče...

Patrik Lamberg (neregistrovaný)
Telefonování za volantem jedouciho vozidla žádnou pozornost řidiče od řízení vozidla a od sledování provozu na pozemní komunikaci neodvádí! Denně uz 6 let dojíždím do práce 110 km tam a 110 km zpět, část velkým pražským okruhem, a telefonuji zcela běžně... Mimochodem, mám najeto za 25 let za volantem osobního auta více než 1 mil km bez jakékoliv nehody. Ideální situace panovala v letech 1998-2005 v Itálii, kde jsem studoval - žádná nesmyslná pravidla a bodování tam nikdo neřešil, a nehodovost byla stale stejně nízká. Ministerstvo dopravy vedou blbové, kteří neumí a nechtějí dopravu pozitivně posouvat, nýbrž omezovat, s cílem vytvářet korupční situace... Bodový systém bych zrušil, zvedl povolenou rychlost na silnicích 1.tř.= 100 km/h, dálnice = 150 km/h, dálniční tunely = 110 km/h, obce od 22h do 06h = 70 km/h. Ing. Kroupu z RSD vyhodit, Ing. Toka odvolat, a Ministerstvo dopravy předat do rukou Ing. Jurecky z KDU-CSL.
mobilista (neregistrovaný)
Co ti na tom příjde jako nesmysl ??, Mě to příjde velice normální a nic na tom nevidím jako nesmysl. Pokud se na tak vysoké rychlosti necítíš, doporučuji používat MHD, proto tady je, aby ňoumové, co potřebují jezdit padesát, protože ve vyšší rychlosti už neovládají své vozidlo, se mohli dostat do rachoty a přispívat na daně. Tak hurá do busu a přestaň prudit.
Jirka_26 (neregistrovaný)
Asi tak - pokud telefonuji přes HF, tak ještě dejme tomu v pořádku, ale i toto snižuje pozornost, to dokáži kdykoli a komukoli. Mít telefon v ruce a snažit se řídit po městě je skutečně o ústa nebo držku, zkusil jsem to jednou a fakt žádná hitparáda. Ta druhá ruka skutečně chybí. Jinak to zvyšování povolené rychlosti beru jen v noci v obci, ale to zase narazí na hluk. Přitom za bolševika se jezdilo do 8. 1979 v obci neomezeně a po tomto datu devadesát. Spíš mě zaráží, že vidím mobil na uchu v autech za milion, která určitě mají možnost HF přes autorádio a bluetooth, takže nechápu, proč si tuto funkci neaktivují a pak nemají problém. Je to skutečně jen a pouze o tuposti těch elementů mezi volantem a pedály.