ja (neregistrovaný)
nevím o čem tu kodáte je to denodeneně k vidění přesně jak na tom obrázku placka na uchu a větrnej mlejn u volantu, šněrování po silnici a slepice kvokajíci v dvoutunovým tereňáku škrající o obrubníky a pak jen ksift protáhlej jak sem jen mohl(a) vlítnout mezi tu mateřskou školku to asi ty mrňata šly moc roztažený po chodníku .... když chceš krákat po telefonu jak sis včera večer užil za zády té své svýho s nějakou jinou jiným kup si hand free ... mátoho
Patrik Lamberg (neregistrovaný)
Telefonování za volantem jedouciho vozidla žádnou pozornost řidiče od řízení vozidla a od sledování provozu na pozemní komunikaci neodvádí! Denně uz 6 let dojíždím do práce 110 km tam a 110 km zpět, část velkým pražským okruhem, a telefonuji zcela běžně... Mimochodem, mám najeto za 25 let za volantem osobního auta více než 1 mil km bez jakékoliv nehody. Ideální situace panovala v letech 1998-2005 v Itálii, kde jsem studoval - žádná nesmyslná pravidla a bodování tam nikdo neřešil, a nehodovost byla stale stejně nízká. Ministerstvo dopravy vedou blbové, kteří neumí a nechtějí dopravu pozitivně posouvat, nýbrž omezovat, s cílem vytvářet korupční situace... Bodový systém bych zrušil, zvedl povolenou rychlost na silnicích 1.tř.= 100 km/h, dálnice = 150 km/h, dálniční tunely = 110 km/h, obce od 22h do 06h = 70 km/h. Ing. Kroupu z RSD vyhodit, Ing. Toka odvolat, a Ministerstvo dopravy předat do rukou Ing. Jurecky z KDU-CSL.
mobilista (neregistrovaný)
Co ti na tom příjde jako nesmysl ??, Mě to příjde velice normální a nic na tom nevidím jako nesmysl. Pokud se na tak vysoké rychlosti necítíš, doporučuji používat MHD, proto tady je, aby ňoumové, co potřebují jezdit padesát, protože ve vyšší rychlosti už neovládají své vozidlo, se mohli dostat do rachoty a přispívat na daně. Tak hurá do busu a přestaň prudit.
Jirka_26 (neregistrovaný)
Asi tak - pokud telefonuji přes HF, tak ještě dejme tomu v pořádku, ale i toto snižuje pozornost, to dokáži kdykoli a komukoli. Mít telefon v ruce a snažit se řídit po městě je skutečně o ústa nebo držku, zkusil jsem to jednou a fakt žádná hitparáda. Ta druhá ruka skutečně chybí. Jinak to zvyšování povolené rychlosti beru jen v noci v obci, ale to zase narazí na hluk. Přitom za bolševika se jezdilo do 8. 1979 v obci neomezeně a po tomto datu devadesát. Spíš mě zaráží, že vidím mobil na uchu v autech za milion, která určitě mají možnost HF přes autorádio a bluetooth, takže nechápu, proč si tuto funkci neaktivují a pak nemají problém. Je to skutečně jen a pouze o tuposti těch elementů mezi volantem a pedály.
František (neregistrovaný)
Pochopitelně, naši manažeři, obchodníci atp. prostě musí vyřizovat své obchodní záležitosti během jakékoliv chvíle ve 24 hodinách kteréhokoliv dne týdne. Protože by jim unikly kšefty a čas jsou peníze, že ano, vážení V.I.P.? K tomu bych jen poznamenal, že existují odpočívadla, kde můžete pohodlně zaparkovat a své telefony si vyřídit. Ovšem, to by vás zase stálo minuty a každá minuta pro vás jsou many... Fujtajblovský výmysl lidstva.
mobilista (neregistrovaný)
Bohužel Františku, nechodím na píchačky do práce a chci jet v létě do Turecka, takže čas jsou peníze. Ale upokojím Tě. Jezdím přesně 28 let, kolik mám najeto ti ani nebudu vysvětlovat, takový číslo ani neznáš, telefonuji neustále a bez handsfree a teď to k nasrání -28 let bez jedinné nehody, kurva vymykám se všem statistikám. Asi to kvůli Tobě napálím do sloupu, až si budem telefonovat, abych Ti udělal radost :-)
Vladimir technicky (neregistrovaný)
A to také telefonuješ v zahraničí, nebo jen u nás? Tuším, že jen u nás. Venku jezdí úplně jinak než tady vyprávíš. Ono se říká něco o tom džbánu a uchu. Také urcitě dodržuješ všechna pravidla, rychlost, předjíždění, parkování atd..
Michal (neregistrovaný)
Taky by mě zajímalo zvedání bodů projetí na čarvenou, chápu že to je přestupek vážný, ale někdy se to stane, aby člověk odvrátil nehodu nabo ohrožení. Ve správním řízeni to asi neobhájí. Otáska zní, kolik se stalo smrtelných nehod z důvodu projeti na červenou?
Fogyn (neregistrovaný)
Stále jen o trestech za telefonování. Přitom je už dávno dána povinnost věnovat se řízení a nedělat nic, co by odvádělo pozornost. Těch nebezpečných činností je více, ale řešíme jen držení telefonu v ruce. Otevíraní plechovky s nápojem, holení, líčení a úprava vizáže cestou do práce, manipulace s kuřivem a mnoho dalších činností - to všechno detailně popisovat asi nelze. Zkuste třeba lépe formulovat další navržený § o zákazu erotických hrátek za jízdy řidiče a spolucestujících. Fantazii se meze nekladou.
mobilista (neregistrovaný)
Mě se strašně líbí. jak tady všichni křičí , jak je telefonování za volantem nebezpečný. Zkuste analyzovat, co vlastně v tu chvíli děláte. Držíte přístroj v ruce, takže pravděpodobně, podle ruky, jestli levá, nebo pravá, se vám buď špatně řadí, nebo nedáváte blinkry. To mi zrovna nepříjde jako mega důvod k havárii. dále, soustředíte se na hovor ? Pokud ano, tak co děláte, když máte ve vozidle spolujezdce ? To se jako na hovor nesoustředíte, to jako melete kraviny ? Takže pokud vyloučíme, že se na hovor nesoustředíte, tak jaký je rozdíl mezi tím, jestli telefonujete, nebo mluvíte se spolujezdci ? Tak co zakážeme mluvení v autě ? Jak to budeme kontrolovat, necháme si povinně naistalovat do aut mikrofony ? Jste úplně stejní demagogové, jako ten co tvrdí, že telefonování za volantem je příčinou nehod. Já bych dal každému test, jak moc ho ovlivní telefonování za jízdy, ohledně pozornosti a kdo neudělá, tomu bych sebral řidičák na vždy a nechal bych ho chodit pěšky :-) Jste stejní blbci, jako ti co vymýšlejí kraviny o bodovém systému. Co to komu přineslo ? Přestali umírat lidi ? NE. Jezdí se bez nehod ? NE. Takže proč, vlastně ?
Tomáš (neregistrovaný)
Až budou soud a pojišťovny 100% zohledňovat to, že poškozený debil připoután nebyl a za své zranění si týmpánem může sám, pak to bude jen tvoje věc, že se necháš vyfackat airbagem. P.S. Fakt je to takový hrozný být připoutanej?!? Máš klaustrofóbii?
Jirka_26 (neregistrovaný)
Znal jsem jednoho, co se nepřipoutal a u Karlových Varů ho zabil airbag. Jmenoval se Ivan Hlinka, asi ho znáš také... Ty pásy tam nejsou pro srandu kríálíkům a stálo dost peněz všechny tyto zádržné systémy zkonstruovat tak, aby správně sloužily. Tím, že se nepřipoutáš, dáváš najevo pohrdání lidským životem jak svým, tak jiných. Tohle říkám těm, co sedí vzadu a nechápou, že stát se může cokoli a kdykoli a ty pásy nechrání jen je, ale i ty na předních sedadlech. Jenže to takovým dementům, jako jsi ty, nedochází a dojde jim to, až bude pozdě. Viz nehoda toho Jaguáru, kdy dcera zabila sebe a otce jen proto, že nebyla na zadním sedadle připoutaná.
Pavel (neregistrovaný)
Ten kdo nedokáže přijmout pravidla silničního provozu a řídit se jimi, by měl se vší vážností uvážit své účinkování v tomto a nahradit svou dopravu z místa na místo jiným a bezpečnějším způsobem. Proč vlastně děláme Řp a platíme autoškolu, když se potom nehodláme tím, co jsme se naučili, řídit. Neříkám, že se mi všechny předpisy a zákony líbí, Ovšem pokud by zavládla na silnicích anarchie, to ve mně vzbuzuje hrůzu.
Tomáš (neregistrovaný)
Je zde jeden problém: osobně jsem nepoznal rozdíl mezi telefonováním s a bez HF. Technicky ano - držím-li mobil v jedné ruce, ta ruka mi chybí při řazení, nebo při použití blinkrů, takže buď auto dusím při nízkých otáčkách, nebo dávám blinkry složitě druhou rukou. Ale to s bezpečností provozu celkem nesouvisí. Nicméně telefonuji-li, pak něco většinou řeším, a tak se věnuji řešení problému a už tak ne provozu. A to se už bezpečnosti provozu dotýká. Kolikrát (sáhneme-li si do svědomí) jsme jeli nacvičenou trasu a při telefonování zapomněli odbočit, po projetí křižovatkou nevěděli, jestli tam fakt svítila zelená, netušili, byl-li někdo u přechodu... Ale literu zákona jsme splnili - telefon jsme v ruce nedrželi...
Martin (neregistrovaný)
Většinou jezdí 50 ti co mají telefon v pařátě a článek co se jich zastává je vyložený nesmysl já bych jim dal na místě 10 000 flastr ať se jim to vyplatí handsfree stojí pár šupů a většina aut už ji má ve výbavě tak nechápu proč blbeček v nové Q7 musí jet s telefonem v ruce
Kouč (neregistrovaný)
Mobilisto, to jsou bláboly pod úrovní zvláštní školy. Jestli si myslíš, že je bezpečnější držet v ruce mobil a psát si na něm SMS než tlachat se spolujezdcem s oběma rukama na volantu, pak seš debil, kterých je na našich silnicích bohužel pořád dosti. Všude se to trestá čím dál tím přísněji, jen Čecháčci jsou holt úplně jiní řidiči než ve zbytku Evropy. Jsi zářným důkazem toho, že máš místo hlavy jen obyčejnej hovnovod.
Jarda (neregistrovaný)
Vždy je to "dokud se něco nestane" , pak i ti největší zastánci telefonování za volantem bez HF změní názor, když někoho zabijí a pokud vůbec přežijí. Ostatně, při řízení každého vozidla má člověk držet jen volant a věnovat se řízení, netýká se to jen telefonu ,to je samozřejmé .
Milan (neregistrovaný)
Místo toho aby BESIP zatrhla mobilování a jiné činnosti za volantem, které nesouvisí s řízením, tak bude omezovat slušné lidi a brat řidičáky pomalu za vysoký K.T. omezovat seniory a jiné prkotiny. BESIP je byrokratická sebranka
Milan Jedlička (neregistrovaný)
Milan Letos,pokud mne někdo za mé výroky nesestřelí budu mít osmdesátku.Od svých 18 let jsem jezdil na motocyklu,během ZVS jsem měl dokonce ŘP sk.1 a mohu tedy byť s nadsázkou říci,že mám víc odcouváno,než páně Neřoldova nachozeno vpřed.Když jsem se dočetl o chystaných omezeních pro seniory, ( i s návrhem na odbráníRP)tak jsem došel k názoru,že MD omezí jízdu seniorů po všech komunikacích a senioři budou odkázáni na jízdu kanály.Nebylo by rozumnější pro naši skvělou vládní garnituru vůbec důchodcům zakázat dýchat?Byl by to rozhodně přínos pro státní kasu a možnost opětovně si nvýšit své příjmy.Jezdil jsem před odchodem do důchodu 25 let jkako strjvedoucí,což znamenalo jednu nohu v hrobě a druhou v kriminále a po všech valorizacích mám 14.080 kč důchod. Bylo do nebe volající jak si poslanci chtěli zvýšit svů měsíční příjem o 15.000.-Kč.Nakonec si to zvýšili cca o 9 000.-,ale i to je nestoudnost vůči těm,kteří celý život dřeli.Stydte se!!!!!!