Vilém (neregistrovaný)
Tak ,že ty co bydlí na vesnici a bez auta nelze být mají se už stěhovat do města.Jako by nestačilo ze je benzin dráhý.,teď prodejte chalupy a do města.Jak to řikal Dodo Doležal:s bolševikem skončil život na vesnicich. Starý známí heslo zlatý komunisti.
Mour (neregistrovaný)
Aut starších 12 let je polovina z registrovaných. Nejvíc je jich na vesnicích. Tam, na rozdíl od města, nejsou míň eko motory takový problém, zato se tam nedá fungovat bez auta. Takže pak si jeden může vybrat: zaplatit několik tis. CZK ročně na dani, nebo pořídit v zoufalství něco z roku 2010 z bazaru.... co na tom, že to má stočený tacho, a zjevně zfalšovanou servisku, zamaskovanou havárii apod., jak se člověk dočte každých pár týdnů v tisku. Když se pak člověk podívá na obě dvě varianty, tak ta mírnější je na hraně. Ta přísnější je zjevný nesmysl, za 5 let se zaplatí na poplatcích půlka ceny auta plnícího EURO2, Favorita si za 16 tCZK pořídíte, a ještě dát to samé na eko dani? Ale nejde říct, že by nebyla varianta na výběr, že? Stačí si zajet do nějakého chudšího regionu - Broumovsko, Jesenicko, Chomutovsko. Lidi tam zjevně žijou z ruky do úst, domy bez fasády, auta rezavá. A ještě toto!? Ať si vezmou další úvěr, aby dovezli děti do školy, a sebe k doktorovi! Osobně bych chtěl, až tato změna vejde v život, být bazarník, a mít parkoviště plné "nových" firemních aut s 200 tkm v "nohách", po obchodních zástupcích, kteří s autem jezdí jak o život! Teď kupodivu tyhle auta nikdo nechce... ovšem pak budou atraktivnější :-). Ale kdo má v nabídce starší auta po stařících z vesnice, s poctivým nájezdem, může rovnou půlku vystavených aut odepsat do nákladů, a obratem na sebe podat insolvenční návrh.
Přemek (neregistrovaný)
Jak je to sprovozem: U nových a zánovních aut se uvádí denní provoz u dvou třetin vozidel, u aut starších dvaceti let pak u pětiny vozidel. Navíc nová a zánovní auta jsou v provozu denně cca 6 hodin, zatímco dvacetiletá a starší pouzecca 1,5 hodiny. Račte si laskavě spočítat, která skupina vozidel má vyšší emise na vozidlo.
Přemek (neregistrovaný)
Akce vyvolá zřejmou reakci - ubyde nízkého poviného ručení při vysokém bonusu bezeškodních pojištěných a prudce vzrostou náklady na pojistná plnění nových a zánovních vozidel. Klesne poptávka po palivu a vzroste obsazenost veřejné dopravy. S emisemi to nemá co dělat, je třeba posílit veřejnou dopravu a omezit paliváře a pojišťovny.
Jiří Kačírek (neregistrovaný)
Je to jen buzerace,každé auto které projde STK a emisemi má právo jezdit,tyhle daně si vymýšlí jen magoři z ministerstva dopravy,lidé kteří mají starší auta bez katalizátorů je mají jako veterány takže to chtějí IDIOTI z ministerstva dopravy zlikvidovat veterány v česku ????
Nasrany obcan (neregistrovaný)
NECHAL BYCH JE ZA TY KECY A NAVRHY POSLAL K LOPATE DOZIVOTNE..TO CO SI DOVOLUJI TI ZMETCI PLACENI OD LIDU JE PRES CARU..ZA PRVE BYCH ZAKAZAL VYRABET AUTA CO NEVYDRZI MIN NEZ 750TIS KM BEZ VETSICH ZASAHU DO AGREGATU,TAK JAK BYLO ZVYKEM U AUDI A MERCEDESU V DEVADESATYCH LETECH.OD TE DOBY ZADNY VYVOJ NIKDE,,JENOM S PI.OVINAMA PRO DEMENTNI RIDICE,,,,ZA DRUHE FIRMY CO VYRABEJI DNESNI ZMETKY ,,CO NEUMI SESTROJIT MOTOR CO NEVDRZI ANI 200TISKM,CO SE ROZESERE,MUSEJ SE NA NE VYRABET DILY,,ZASIFLENOST HNUSNYCH VOZITEK PEZOTU,HUNDAJU,RENOLTU,CELE POSRANE PSA,VOLVO FIATYBMW A DALSI SRACKY,,,CO CHRLI FABRIKY PO MILIONECH.TO JE PROBLEM,,TO JE EKOLOGICKA KATASTROFA,NE EURO 0,1,2,3..JSOU TO MOTORY CO NAJEZDI JESTE DALSI LETA A NIC SE NANICH NESERE,JEZDEJ ZA PET LITRU A JE KLID..PROSTE PRESTAT VYRABET MRDKY.ZBUDOU NA SVETE TAK MAX DVE FIRMY CO TO UMEJI,A AUTO OPET BUDE KULT.A ZE NEBUDE PRACE..?NO A CO...BUDE JINA,,BUDOU SE DELAT CYKLOSTEZKY ,BUDE SE JEZDIT KOLMO,BUDE SE SPORTOVAT,,HOVADA SE ZVEDNOU OD POCITACU,NEBUDOU SE PREZIRAT A JEZDIT S MR.KAMA CO JIM RIKAJI JAK MAJI DEB.LOVE COUVAT A ZACNOU KONECNE NECO DELAT NEZRAT V MEKACICH A NEPROMENADOVAT SE PO OBCHODACICH...HNUS
Mirek (neregistrovaný)
Státní úředník či ministerstvo, co navrhlo placení daní, pouze se jedná o jedince, co rozhodují pod vlivem alkoholu. Tady co jediný lze dodat, aby bylo v státním sektoru zakázáno popíjení alkoholu. Jedná se o jedince, co dělají ostudu tomuto státu. Prostě HNUS tohoto státu.
Petr (neregistrovaný)
Zas jen záměr poškodit nemajetné lidi a přidat peníze boháčům.Proč by měli lidé se starým autem dotovat nabíjecí stanice pro milionáře,kteří si koupí elektrické auto?Já mám auto na LPG a z výfuk je zevnitř orezlí,protože ven jdou jen páry.Sám technik na emisích čuměl,že se nejde o výfuk ušpinit.Je to Accord na LPG,auto má 25 roků.To mám platit ročně daň za provoz 16 tis. kč a smradlavé naftové auto z roku 2005 a mladší nic platit nebude.To je trapné.Kdyby šlo jen trochu o ekologii tak jsou z těchto bláznivých návrhů vyjmuty auta na LPG a CNG a v německu platí tyto auto poloviční cenu.