Vlákno názorů k článku Nová Mazda3 vs. Scala a spol: Podrobné srovnání údajů s pěti konkurenty od Payah - Paleta motorů pro Mazdu je sice omezená, ale...
Payah
(neregistrovaný)
19. 2. 2019 15:52
Paleta motorů pro Mazdu je sice omezená, ale neřekl bych že je její nevýhodou. Dvoulitr je sice "slabší", ale zato "poctivý" motor. U něj se nemusím bát, že mě "sežere za živa", když mu šlápnu na plyn, jako u malých turbo motůrků. Klidnou jízdou na větší vzdálenosti dám se stávající G120 5,4 l/100km, mezi vesnicema za 6,5 a dlouhodobá (za cca 65 tis. km) je 6.27. Do Mazdy 3 půjdu znovu ;-) Už se na ní těším, i když ten zadek je " divnej" ;-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
14. 8. 2019 5:55
V zásadě souhlas s tou poctivostí u motoru. (o ostatním u Mazdy si to rozhodně nemyslím...) S 1.4TSI jezdím od počátku ve služebáku za 5,78L/100km /47.000km/. Z toho je odhadem kolem 6000 se třemi koly na střeše. A to nejsem zrovna loudavý řidič. S 1.2TSI jsem jezdil za průměr 5,8L/100km (232.000km). Služební Rapidy 1.0TSI u nás ve firmě jezdí všechny dlouhodobě v průměru od 5,3 do 5,7 dle řidičů. Takže s tím sežráním za živa to nebude tak strašné jak píšete....
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat