Vlákno názorů k článku Nová Mazda3 vs. Scala a spol: Podrobné srovnání údajů s pěti konkurenty od Payah - Paleta motorů pro Mazdu je sice omezená, ale...

Payah (neregistrovaný)
Paleta motorů pro Mazdu je sice omezená, ale neřekl bych že je její nevýhodou. Dvoulitr je sice "slabší", ale zato "poctivý" motor. U něj se nemusím bát, že mě "sežere za živa", když mu šlápnu na plyn, jako u malých turbo motůrků. Klidnou jízdou na větší vzdálenosti dám se stávající G120 5,4 l/100km, mezi vesnicema za 6,5 a dlouhodobá (za cca 65 tis. km) je 6.27. Do Mazdy 3 půjdu znovu ;-) Už se na ní těším, i když ten zadek je " divnej" ;-)
moje jméno (neregistrovaný)
V zásadě souhlas s tou poctivostí u motoru. (o ostatním u Mazdy si to rozhodně nemyslím...) S 1.4TSI jezdím od počátku ve služebáku za 5,78L/100km /47.000km/. Z toho je odhadem kolem 6000 se třemi koly na střeše. A to nejsem zrovna loudavý řidič. S 1.2TSI jsem jezdil za průměr 5,8L/100km (232.000km). Služební Rapidy 1.0TSI u nás ve firmě jezdí všechny dlouhodobě v průměru od 5,3 do 5,7 dle řidičů. Takže s tím sežráním za živa to nebude tak strašné jak píšete....