Názor k článku Nová Mazda3 vs. Scala a spol: Podrobné srovnání údajů s pěti konkurenty od Roman rs - Vážený pane. Nevím, proč motor je slabinou, naopak...

Roman rs (neregistrovaný)
Vážený pane. Nevím, proč motor je slabinou, naopak obrovskou výhodou. Až ty tříhrnkové foukačky nově s nevyzkoušeným filtrem pevných a spotřebou na hony vzdálené tabulkové hodnotě půjdou po 100 až 150 tis. do kopru, bude tenhle motor od Mazdy sotva zajetý. Navíc, tento motor je microhybrid a je zásadně uprvený, navíc při klidné jízdě vypne dva válce a myslím, že reálná spotřeba kolem 5 a 6 litrů nebude mít konkurenci. A teď to nejdůležitější, ani G122 ani X181 nebudou mít filtr pevných částic. Ford 1.0 turbo motor roku a dnes je podáno na Ford tisíce žalob a problémy jen tak asi neskončí. Jsem realista, dycky Mazda. Čtyři je víc než tři a já chi motor, ne naéčkovanou náhražku.