Payah (neregistrovaný)
Paleta motorů pro Mazdu je sice omezená, ale neřekl bych že je její nevýhodou. Dvoulitr je sice "slabší", ale zato "poctivý" motor. U něj se nemusím bát, že mě "sežere za živa", když mu šlápnu na plyn, jako u malých turbo motůrků. Klidnou jízdou na větší vzdálenosti dám se stávající G120 5,4 l/100km, mezi vesnicema za 6,5 a dlouhodobá (za cca 65 tis. km) je 6.27. Do Mazdy 3 půjdu znovu ;-) Už se na ní těším, i když ten zadek je " divnej" ;-)
moje jméno (neregistrovaný)
V zásadě souhlas s tou poctivostí u motoru. (o ostatním u Mazdy si to rozhodně nemyslím...) S 1.4TSI jezdím od počátku ve služebáku za 5,78L/100km /47.000km/. Z toho je odhadem kolem 6000 se třemi koly na střeše. A to nejsem zrovna loudavý řidič. S 1.2TSI jsem jezdil za průměr 5,8L/100km (232.000km). Služební Rapidy 1.0TSI u nás ve firmě jezdí všechny dlouhodobě v průměru od 5,3 do 5,7 dle řidičů. Takže s tím sežráním za živa to nebude tak strašné jak píšete....
Jk (neregistrovaný)
Velkou vyhodou Mazdy je rozdil mezi papirovym vykonem a skutecnym. Obzvlaste je to videt na pruznosti motoru. Ve srovnavacim testu 6-tky a Superbu se stejnym vykonem byly papirove predpoklady na strane Superbu, ale konecna pruznost byla 0,5 - 1 s ve prospech Mazdy.
Roman rs (neregistrovaný)
Vážený pane. Nevím, proč motor je slabinou, naopak obrovskou výhodou. Až ty tříhrnkové foukačky nově s nevyzkoušeným filtrem pevných a spotřebou na hony vzdálené tabulkové hodnotě půjdou po 100 až 150 tis. do kopru, bude tenhle motor od Mazdy sotva zajetý. Navíc, tento motor je microhybrid a je zásadně uprvený, navíc při klidné jízdě vypne dva válce a myslím, že reálná spotřeba kolem 5 a 6 litrů nebude mít konkurenci. A teď to nejdůležitější, ani G122 ani X181 nebudou mít filtr pevných částic. Ford 1.0 turbo motor roku a dnes je podáno na Ford tisíce žalob a problémy jen tak asi neskončí. Jsem realista, dycky Mazda. Čtyři je víc než tři a já chi motor, ne naéčkovanou náhražku.
martin (neregistrovaný)
Ten fordi 1.0EB dokaže bez problemu nalitat 300tkm. Nejdřiv si zjisti proč a z jakych duvodu byla realně ta žaloba podana a ne jak je dnes obvykle věřit každemu blafu vypuštěnemu na internet. Rozhodně to neni o tom, že by ty motory nevydržely, pravě naopak.
Pavel Bukáček (neregistrovaný)
Svatá pravda.To co se dnes dává do aut je opravdu šílené.Jen blázen,nebo absolutní neznalec může vyhodit 300 a více tisíc za nadopovaný tříválec.Taková zrůdnost mě nesmí do garáže.Jen doufám že se Japonci budou držet svého.Neni nad poctivý atmosférický motor.
Stefan (neregistrovaný)
Hatchback překonává na délku jak Golf, tak nový Ceed i nový Focus. Delší je pouze Škoda Scala, která se nedávno teprve začala vyrábět. Mazda3 4460/1795 Mazda3 Sedan 4660/1795 Škoda Scala 4362/1793 To ste uz nevedeli ako v KAZDOM POSRANOM clanku dookola tocit len o Shade a navyse sa do VLASTNEJ tabulky ani nepozriete? Podla tejto tabulky je Scala o 98mm kratsia. Rozvor ma vacsi o 7.6cm co je brutalny rozdiel a kazdy, kto o autach nieco vie, mi da za pravdu... Dycky Skoda... zapredanci!
Přemysl (neregistrovaný)
Měl jsem kdysi 3válec ve Š. Fabii.Nepochybuji, že technologie postoupili a technika se vylepšila,ale už NIKDY bych do 3hrnku nešel.Minimlně z toho důvodu, když Vám cestou na dovolenou jeden hrnek odejde.To je pak jízda k nejbližšímu opraváři. Znám týpka co k opraváři jel na 2hrnky od Bratislavy do Hradce Králové:-)