Payah
(neregistrovaný)
19. 2. 2019 15:52
Paleta motorů pro Mazdu je sice omezená, ale neřekl bych že je její nevýhodou. Dvoulitr je sice "slabší", ale zato "poctivý" motor. U něj se nemusím bát, že mě "sežere za živa", když mu šlápnu na plyn, jako u malých turbo motůrků. Klidnou jízdou na větší vzdálenosti dám se stávající G120 5,4 l/100km, mezi vesnicema za 6,5 a dlouhodobá (za cca 65 tis. km) je 6.27. Do Mazdy 3 půjdu znovu ;-) Už se na ní těším, i když ten zadek je " divnej" ;-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
14. 8. 2019 5:55
V zásadě souhlas s tou poctivostí u motoru. (o ostatním u Mazdy si to rozhodně nemyslím...) S 1.4TSI jezdím od počátku ve služebáku za 5,78L/100km /47.000km/. Z toho je odhadem kolem 6000 se třemi koly na střeše. A to nejsem zrovna loudavý řidič. S 1.2TSI jsem jezdil za průměr 5,8L/100km (232.000km). Služební Rapidy 1.0TSI u nás ve firmě jezdí všechny dlouhodobě v průměru od 5,3 do 5,7 dle řidičů. Takže s tím sežráním za živa to nebude tak strašné jak píšete....
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jk
(neregistrovaný)
19. 2. 2019 21:21
Velkou vyhodou Mazdy je rozdil mezi papirovym vykonem a skutecnym. Obzvlaste je to videt na pruznosti motoru. Ve srovnavacim testu 6-tky a Superbu se stejnym vykonem byly papirove predpoklady na strane Superbu, ale konecna pruznost byla 0,5 - 1 s ve prospech Mazdy.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman rs
(neregistrovaný)
19. 2. 2019 22:32
Vážený pane. Nevím, proč motor je slabinou, naopak obrovskou výhodou. Až ty tříhrnkové foukačky nově s nevyzkoušeným filtrem pevných a spotřebou na hony vzdálené tabulkové hodnotě půjdou po 100 až 150 tis. do kopru, bude tenhle motor od Mazdy sotva zajetý. Navíc, tento motor je microhybrid a je zásadně uprvený, navíc při klidné jízdě vypne dva válce a myslím, že reálná spotřeba kolem 5 a 6 litrů nebude mít konkurenci. A teď to nejdůležitější, ani G122 ani X181 nebudou mít filtr pevných částic.
Ford 1.0 turbo motor roku a dnes je podáno na Ford tisíce žalob a problémy jen tak asi neskončí. Jsem realista, dycky Mazda. Čtyři je víc než tři a já chi motor, ne naéčkovanou náhražku.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
martin
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 9:21
Ten fordi 1.0EB dokaže bez problemu nalitat 300tkm. Nejdřiv si zjisti proč a z jakych duvodu byla realně ta žaloba podana a ne jak je dnes obvykle věřit každemu blafu vypuštěnemu na internet. Rozhodně to neni o tom, že by ty motory nevydržely, pravě naopak.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel Bukáček
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 6:30
Svatá pravda.To co se dnes dává do aut je opravdu šílené.Jen blázen,nebo absolutní neznalec může vyhodit 300 a více tisíc za nadopovaný tříválec.Taková zrůdnost mě nesmí do garáže.Jen doufám že se Japonci budou držet svého.Neni nad poctivý atmosférický motor.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarin
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 9:20
bla bla bla :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rob
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 6:52
Mazda...! K tomu není co dodat. :) Zlaté atmosféry!! ;)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarin
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 9:23
už jen mít prachy a koupit si ji co :) ?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Stefan
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 7:41
Hatchback překonává na délku jak Golf, tak nový Ceed i nový Focus. Delší je pouze Škoda Scala, která se nedávno teprve začala vyrábět.
Mazda3 4460/1795
Mazda3 Sedan 4660/1795
Škoda Scala 4362/1793
To ste uz nevedeli ako v KAZDOM POSRANOM clanku dookola tocit len o Shade a navyse sa do VLASTNEJ tabulky ani nepozriete? Podla tejto tabulky je Scala o 98mm kratsia. Rozvor ma vacsi o 7.6cm co je brutalny rozdiel a kazdy, kto o autach nieco vie, mi da za pravdu... Dycky Skoda... zapredanci!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luděk
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 17:58
Stefane,Stefane,zkuste si ten článek přečíst ještě jednou.Myslím si,že by byla na Vašem místě vzhledem
k neuváženému komentáři vhodná omluva.
Hezký den.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Přemysl
(neregistrovaný)
22. 2. 2019 6:48
Měl jsem kdysi 3válec ve Š. Fabii.Nepochybuji, že technologie postoupili a technika se vylepšila,ale už NIKDY bych do 3hrnku nešel.Minimlně z toho důvodu, když Vám cestou na dovolenou jeden hrnek odejde.To je pak jízda k nejbližšímu opraváři. Znám týpka co k opraváři jel na 2hrnky od Bratislavy do Hradce Králové:-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin (mám stávající G120 sedan)
(neregistrovaný)
22. 2. 2019 16:41
To se to zrychlení oproti předchozímu 88kW dvoulitru zhoršilo z 8,8 na 10,4 sekund?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
3. 3. 2019 8:19
Tiez mi pride divne to zrychlenie oproti minulej generacii. Ale nova mazda 3 je hybrid. A tusim hybridy maju horsie zrychlenie na sprint.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bob
(neregistrovaný)
23. 2. 2019 20:48
skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
24. 7. 2019 10:53
Yo
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat