Maserati nám slibuje nástupce modelu GranTurismo už dlouho. Přesto se nyní v New Yorku představila další modernizace, která se snad ani nedá za nějaký rozsáhlejší facelift považovat. Nové jsou nárazníky s jinak tvarovanými vstupy vzduchu a inovován byl třeba palubní zábavní systém, aby držel krok s dobou.
Pod kapotou je pořád atmosférický osmiválec 4,7 litru původem z Ferrari, který na zadní kola posílá přes šestistupňový automat ZF výkon 338 kW (460 koní) v 7000 min-1 a točivý moment 520 Nm v 4750 min-1. Asi největší technickou změnou je snížení koeficientu aerodynamického odporu z 0,33 na 0,32.
Doporučujeme: Galerie: 10 nejlepších interiérů roku podle WardsAuto nehledejte v Německu
Provedení Maserati GranTurismo Sport akceleruje na 100 km/h za 4,8 sekundy a rozjede se na 299 km/h. Ostřejší a lehčí verze GranTurismo MC zvládne akceleraci o desetinku rychleji a nejvyšší rychlost je 301 km/h.
Maserati nutně potřebuje modernizaci své modelové řady kupé a cabrio. V Evropě prodává ročně jen něco málo přes tři stovky kusů kupé a dvě stě kabrioletů, ve Spojených státech si zákazníky najde jen asi dva tisíce aut. Nástupce má vycházet z konceptu Alfieri a dokonce dostane šestiválec.