Tomáš Matný (neregistrovaný)
Cena zůstává v případě elektromobilů stále hlavním důvodem, proč spousta zákazníků minimálně v našich končinách upřednostňuje auta se spalovacím motorem. To si děláte srandu. Hlavní důvod je dojezd a všechny problémy spojené s nabíjením. Člověk který pracovně najede denně 300-500 km a nemá poblíž nabíjecí stanici a možnost dobíjení si takový krám nekoupí.
Honza (neregistrovaný)
A už jste v elektromobilu někdy jel? Platí pravidlo, že kdo jednou EV zkusí, už nechce nikdy zpět! Nabíjení se dá zvládnout během 20 min pauzy na oběd, ovšem ano to by nebylo třeba. Dnešní EV zvládají reálné dojezdy kolem 350 km až 500 km.
Tomáš Matný (neregistrovaný)
A ještě jedna drobnost. Ekonomicky zmýšlející normální člověk si to nemůže koupit, jelikož po 8mi letech je to neprodejný vrak. Proč? Proto že akumulátory jsou mrtvé. Investice do nových se nevyplatí. Zatím co u spalovacího motoru je situace podstatně příznivější. A průměrný věk osobního auta loni dosáhl 15,3 roku. U elektromobilu je to SCI-FI.
U N R E A L (neregistrovaný)
Té ceně naprosto nevěřím. Už proto, že dnešní menšinové elektromobily (Eniaq) stojí nějakých 1.2 mega a výše jen proto, že jejich cena je dotovaná z prodeje masověji prodávaných spalovacích aut. Na každého jednoho Eniaqa musí vydělat (o pár tisíc až desítek tisíc zdražená) spalovací Fabia, Octavia, Superb a Kodiaq. Jinak by ten Eniaq stál ještě aspoň o polovinu více. Až se ty masové Fabie a Octavie pod tlakem Brusele pokusí elektrifikovat také, najednou nebude z čeho provádět ten "cenový transfer". Navíc až/pokud se elektroauta více rozšíří (pokud to vůbec umožní rozvodná síť), tak přijde další kolo zdražení elektřiny (ta nyní tak jako tak vyskočí na dvojnásobek a bude jen hůř - Němci už se chystají vypnout své uhelné i JADERNÉ elektrárny). Protože to, co dosud stát vybíral na spotřební dani z benzínu a nafty, to bude potřebovat nově získat od majitelů elektroaut. Že by se uskromnil je naprosté SciFi.
Filip (neregistrovaný)
Jen se směji, protože v roce 2024 bude trh s novými BEV zahlcen levnějšími čínskými značkami a evropské automobilky si v té době už ani neškrâbnou. Ale celkem to bude jedno, protože si v zimních měsících v EU moc nezajezdite (respektive nenabijete). Elektřiny bude v zimě EU velký nedostatek a proto bude velmi drahá , plyn bude také nehorázně drahý, takže se chystejte se uskrovnit, budete rádi, že budete mít co do úst a nezmrznete :)
moje jméno (neregistrovaný)
Za mě to spočítané nemá. Ale rozhodnou o tom jen a pouze ekoteroristé z Bruselu....