Vlákno názorů k článku Šest ojetých čtyřkolek do 150 000 Kč, ze kterých nebudete mít vrásky na čele od Princ Drsoň - Nemůžu si pomoci, ale čtyřkolky tu vidím jenom...
Princ Drsoň
(neregistrovaný)
11. 12. 2016 12:33
Nemůžu si pomoci, ale čtyřkolky tu vidím jenom 2 a ten 2.0 TFSI (i 1.8 TFSI) u A4 byl a je pověstný gigantickou spotřebou oleje... Sám mám starší 1.8 T 20V, který tím netrpí. Jo Subaru začne reznout ze 3-4 roky... O spotřebě oleje toho ležatýho motoru ani nemluvě. Dnes si prostě nevyberete.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk Zach
(neregistrovaný)
1. 2. 2017 13:39
Mám Outbecka 2005 se šestiválcem 3.0i a spotřeba olejeza 4 roky nulová!!! A nerezne, mám 12 let záruku na karoserii a je naprosto bez vady i po 10 letech.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
1. 2. 2017 19:24
Mám stejneho jen 2008 geniální auto, je to stíhačka. Spotřeba 13l ale jezdím teď hlavně město, ale za to svezení to stoji. Chtěl jsem si koupit uz nového,ale nemám to srdce se ho zbavit.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
marrtin
(neregistrovaný)
2. 2. 2017 7:58
přesně tak, mám už druhý kus. spec.B...to svezení za to stojí. spolehlivost na jedničku. a 2.0D od 2008 je naprosto v klidu. navíc u Legacy je několik druhů pohonu, v závislosti na převodovce. nemluvě o tom, že v MT jsou redukce připínatelné za jízdy. od 2008 se navíc už montovaly 5AT s pádly pod volantem. ale jsou pořád letargické. v mém případě je třeba vzadu samosvor, STI převodovka, atd.... jo, a hliníkové dveře a kapota mi hrozně korodují, to je fakt. a každé subo zespodu rezne, ale funguje...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat