Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Šest ojetých čtyřkolek do 150 000 Kč, ze kterých nebudete mít vrásky na čele. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jirka_1 (neregistrovaný)
Já nevím, proč se pořád u PD všichni bojí prodlouženého servisního intervalu, najel jsem s kombíkem 4x2 skoro 240 000 km výhradně na prodloužený interval výměny oleje a i přesto, že bylo auto přečipované, neměl jsem s motorem sebemenší problém. Pravdou je, že auto najelo za rok cca 60 000 km. Jenže jak znám Čecháčky, šetří na všem a pokud PD nedostane olej přesně podle předepsané specifikace (kapánek dražší, než Super Mogul, že... :-) ), tak se s vámi rychle rozloučí... Jinak 1,9 TDI Octavia I - 268 000 na prodloužené intervaly 50 000 km (přečip), pak 1,9 TDI PD (přečip) po 30 000 km, následně 1,8 TSI, kde ale problémem byly dvoukroužkové písty a tím vysoká spotřeba oleje (litr na 6 - 7 000 km), ale opět 30 000 km (zemřelo při 118 000 km v kotrmelcích) a nakonec 1,6 TDI CR s filtrem, najeto 177 000 km, pak skončil operativní leasing. Ani u jednoho z těch motorů jsem neměl problém, který by způsobil prodloužený servisní interval, ani pokles výkonu nebylo poznat. U dieselů se spotřeba oleje pohybovala mezi 13 - 16 000 km/litr, podle toho, jak rychle se s ním jezdilo a kolik bylo studených startů, které spotřebu oleje zvyšovaly docela poznatelně. U 1,8 TSI jsem první litr dolil při přesně 20 000 km, pak se začala spotřeba rychle zvyšovat až na těch cca 6 - 7 000 km/litr. Bohužel jsem už nestačil vyzkoušet pevný interval s viskóznějším olejem, co by to a autem udělalo. Stejný problém měly motory 1,6 FSI, které měly naše holky u firemních Octavií.