Pavel (neregistrovaný)
"A myslete i na to, že se čtyřkolkou neprojedete zatáčku rychleji." S tím nemohu souhlasit, mám A6 C5, pneu 225/45 R17 rozložení výkonu je 50:50 takže v zatáčkách je spíše nedotáčivá. Už se mi nejednou stalo že mi ujel předek, ale zadek pořád tlačí a leckdy se dá i zatáčka projet jen mírným ubráním plynu. Zato předokolka když začne ujíždět, tak je v podstatě neovladatelná a pokračuje stále rovně.
Jarin (neregistrovaný)
Během prvních dvou let se sníží cena nového vozidla až o 40 %. Později už vozy tak rychle cenu neztrácí, postupem času se může cena dokonce začít znovu zvedat, proto je výhodnější koupit ojeté auto, pozor ale na podvodníky přes inzerát určitě bezpečnější je koupit v jednom z těch lepších autobazarů.
Jirka_1 (neregistrovaný)
Stejnou káru měl jeden z našich ředitelů a jestli něčemu nevěřím, tak spotřebě 6,2 l, byl vždy nad 8 litry... :-) A soused měl Subaru v benzínu s automatem, spotřebu nevím, ale automat se docela brzy odporoučel tak, že nikdo nevěděl o jakou závadu jde a jak ji odstranit (problém softu, převodovka si postavila hlavu a vyřadila z ničeho nic na neutrál). Takže o té spolehlivosti bych zase tak nebásnil... :-)
Princ Drsoň (neregistrovaný)
Nemůžu si pomoci, ale čtyřkolky tu vidím jenom 2 a ten 2.0 TFSI (i 1.8 TFSI) u A4 byl a je pověstný gigantickou spotřebou oleje... Sám mám starší 1.8 T 20V, který tím netrpí. Jo Subaru začne reznout ze 3-4 roky... O spotřebě oleje toho ležatýho motoru ani nemluvě. Dnes si prostě nevyberete.
marrtin (neregistrovaný)
přesně tak, mám už druhý kus. spec.B...to svezení za to stojí. spolehlivost na jedničku. a 2.0D od 2008 je naprosto v klidu. navíc u Legacy je několik druhů pohonu, v závislosti na převodovce. nemluvě o tom, že v MT jsou redukce připínatelné za jízdy. od 2008 se navíc už montovaly 5AT s pádly pod volantem. ale jsou pořád letargické. v mém případě je třeba vzadu samosvor, STI převodovka, atd.... jo, a hliníkové dveře a kapota mi hrozně korodují, to je fakt. a každé subo zespodu rezne, ale funguje...
Jirka_1 (neregistrovaný)
Já nevím, proč se pořád u PD všichni bojí prodlouženého servisního intervalu, najel jsem s kombíkem 4x2 skoro 240 000 km výhradně na prodloužený interval výměny oleje a i přesto, že bylo auto přečipované, neměl jsem s motorem sebemenší problém. Pravdou je, že auto najelo za rok cca 60 000 km. Jenže jak znám Čecháčky, šetří na všem a pokud PD nedostane olej přesně podle předepsané specifikace (kapánek dražší, než Super Mogul, že... :-) ), tak se s vámi rychle rozloučí... Jinak 1,9 TDI Octavia I - 268 000 na prodloužené intervaly 50 000 km (přečip), pak 1,9 TDI PD (přečip) po 30 000 km, následně 1,8 TSI, kde ale problémem byly dvoukroužkové písty a tím vysoká spotřeba oleje (litr na 6 - 7 000 km), ale opět 30 000 km (zemřelo při 118 000 km v kotrmelcích) a nakonec 1,6 TDI CR s filtrem, najeto 177 000 km, pak skončil operativní leasing. Ani u jednoho z těch motorů jsem neměl problém, který by způsobil prodloužený servisní interval, ani pokles výkonu nebylo poznat. U dieselů se spotřeba oleje pohybovala mezi 13 - 16 000 km/litr, podle toho, jak rychle se s ním jezdilo a kolik bylo studených startů, které spotřebu oleje zvyšovaly docela poznatelně. U 1,8 TSI jsem první litr dolil při přesně 20 000 km, pak se začala spotřeba rychle zvyšovat až na těch cca 6 - 7 000 km/litr. Bohužel jsem už nestačil vyzkoušet pevný interval s viskóznějším olejem, co by to a autem udělalo. Stejný problém měly motory 1,6 FSI, které měly naše holky u firemních Octavií.
Olli (neregistrovaný)
U toho CRV nechápu, proč nechat 2.4 být?! Motor k24 je výborný a netrpí žádnými problémy, zrovna tak diesel je jeden z nejlepších a nejspolehlivějších na trhu, o jeho spolehlivosti si může koncern nechat zdát! Možná staré 1.9 TDi ale dnešní rozhodně konkurovat nemůžou. Na korozi trpěly CRV první generace, tyhle jsou už naprosto v pohodě.
Goman (neregistrovaný)
Za 3 měsíce bude mému Civicu 20 let.Přestože po ujetí 1 tisíce km mi nedal přednost 85 let starý pán a udělal do mě ránu za 150 tis.Kč, bylo auto v servise Motol opraveno prvotřídně. Vykonávám pouze předepsané servisní úkony a měním jen to, co se běžně mění u každého auta (destičky, baterie, výfuk, tlumiče). Nikdy to auto neselhalo, startuje stále na první pokus, neví , co je to koroze.Když auto, tak Hondu.
Dafit (neregistrovaný)
Octavia II 4x4 / Scout? Jak se to veme, podle mě spíš nevhodná volba. Octavia ma system Haldex, který vám pomáhá do rychlosti 80km/h a poté to odpojí a jedete na přední náhod, což je na spotřebu fajn. Ale to je tak vše. Kamarád vlastní již 2 Octavii 4x4. První bez faceliftu byla fajn, šlo vypnout ESP. Šlo s tím blbnout, bohužel auto mělo jednu vážnější závadu za druhou. Prodal jí, a koupil r.v. 2011 s tím že už to je nové a bude to v pohodě. Bohužel ten samý problém, hned po koupi investoval 30000,- do haldexu protože se mu tam uvolnilo těsnění ktere mu prodřelo vnitřní stěnu. A jako bonus mu nejde vypnout ESP, takže s autem se nevyblbnete nic. Takže za mě Octavia II není pravá 4x4!! Já vlastní Wolksvagen Passat B5,5 96kw 4motion. A jak sme zkoušeli kdo kde vyjede, nebo jesli se vůbec rozjede. Vždy to to vyhral. Pokud 4x4 tak jedině 4motion/quattro.
Honza z Budějc (neregistrovaný)
Dobrý den, mám ji v práci a je to rok 2012. Je to benzinovy, atmosferický dvoulitr a mohu Vám říci, že co jsem si nepodělal vlastní hloupostí, tak to neodešlo.(najeto 100 000km) Jezdím s ní převážně po svážnicích, v lese a přejezdy do 100 km. Akorát je špatná ochrana vany. Nechal jsem si instalovat duralový plech a už se mi to párkrát vyplatilo, když jsem sedl na břicho. Pokud s tim chcete jezdit v terénu, tak doporučuji gumy Coooper, který opravdu nemaji chybu a ještě jsem nikdy nepíchl. Já jezdím za 10-11litů, ale často se brodím bahnem, vodou, nebo oraništěm. Jinak prý jezdí kolem devíti litrů. Doporučuji, ale prý pouze benzin....to mám z doslechu, že nafta tak bezporuchová není. Honza
Petr (neregistrovaný)
Musím varovat před optimistickým hodnocením Subaru Outback 2,5i LPG (originál) AT - vůz jsem koupil jako 2 roky starý, jasný původ - nemůžu říct, že by po jízdní stránce zklamal, ale že by to byl proti (nepermanentním) čtyřkolkám takový rozdíl.... Auto mělo permanentní problémy s plynem, několikrát čištěné vstřiky, spotřeba vysoká jak na benzín, tak plyn (9 litrů je hodně optimistické), automat jen 4-stupňový. Špatná kvalita laku - nedá se se škodovkou srovnat. Poměrně drahý servis. Když autu po roce provozu doslova uhnil výfuk u příruby a technici v Subaru mi řekli, že je jen origo díl za 15 tis., tak šlo auto z baráku. Ačkoli se mi nový outback velice líbí, už nevěřím a pořídil jsem octavii scauta dsg sanaprostá spokojenost.