Americký výrobce luxusních retro motocyklů Indian uvádí na trh dvě nové verze „baggeru“ Chieftain. Ten je přímým konkurentem Street Glide, nejprodávanějšího modelu ikonické značky Harley-Davidson. Pojmem „bagger“ se označují cruisery opatřené přední kapotáží, nejčastěji uchycenou na vidlici (takže se otáčí spolu s řídítky), a dvojicí pevných brašen.
Technický základ se až na detaily, zejména v geometrii podvozku, neliší od cruiseru Chief, který jsme loni testovali ve variantě Dark Horse:
Test Indian Chief Dark Horse: Problém pro tu druhou značku
Indian Chieftain Limited i Indian Chieftain Elite modelového roku 2017 jsou poháněny obrovitým vidlicovým dvouválcem Thunder Stroke 111 vlastní konstrukce. Provedení Limited se od standardního Chieftainu liší zejména 19" palcovým předním kolem se štíhlejším blatníkem a jinak tvarovaným sedlem. Ve výbavě má bezklíčové startování nebo multimediální systém Ride Command se 7" dotykovou obrazovkou.
Variantu Elite můžeme chápat jako odpověď na vrcholné harleye CVO. Vyznačuje se speciálním lakem Fireglow Red Candy s detaily v odstínu Marble. Lakování trvá týmu specialistů 25 hodin a protože se dělá ručně, žádné dva Chieftainy Elite nebudou úplně stejné. Model Elite má také rozšířenou výbavu, která obsahuje LED přední světlomet nebo výkonnější audio. Pro celý svět vznikne pouhých 350 kusů.
Test Harley-Davidson Road Glide Special s motorem Milwaukee-Eight: Co není vidět
Oba stylové Indiany si můžete prohlédnout v rozsáhlých galeriích pro každý model zvlášť: