Kupujete nebo prodáváte ojetý vůz? Ověřte si jeho tržní cenu podle VIN na Caara.cz

24.03.2017
2 nové názory
Autor: Redakce

Ve spolupráci se společností Cebia vyvinul český startup Caara.cz jednoduchý online nástroj, který umí stanovit reálný odhad prodejní ceny ojetého vozu. Pro okamžité získání informací o tržní ceně vozidla na českém trhu stačí zadat VIN (identifikační číslo vozidla). Právě identifikace vozidla pomocí VIN je jednoduchá, rychlá, jednoznačná a umožňuje stanovit cenu i s ohledem na specifikaci konkrétního vozidla. Obvyklá cena vozidla na českém trhu je pak stanovena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen srovnatelných vozidel.

Díky automatické identifikaci vozidla pomocí VIN se systém dostane k jeho značce, modelu, technickým parametrům, provedení, výbavovému stupni, seznamu sériového a dodatkového vybavení, prodejní ceně základní verze nového vozidla a jeho dodatkové výbavě. Na identifikaci přímo navazuje ocenění. „Obvyklá cena je tvořena na základě dynamické analýzy realizovaných a nabídkových cen pomocí moderních selflearningových statistických metod vyhodnocování cen prodávaných vozidel a jejich výbav,“ upřesňuje Jan Dryák, tiskový mluvčí společnosti Cebia.

„Jedinečný program CebiCat GT byl doposud k dispozici pouze pro obchodní partnery společnosti Cebia. My jsme se ho jako první rozhodli nabídnout všem. A tak u nás na Caara.cz stačí jen zadat aktuální stav najetých kilometrů a VIN spolu s datem první registrace vozidla, obojí najdete v Osvědčení o registraci vozidla (malý technický průkaz). Tržní cenu se dozvíte okamžitě,“ dodává Jan Veselý, zakladatel startupu Caara.cz.  

Investorem revoluční služby Caara.cz je nově založený startupový investiční fond Use It Up. Ten se soustřeďuje na rozjezd startup projektů s růstovým potenciálem, financování subjektů rozvojovým kapitálem, převzetí nástupnictví podnikání „otců zakladatelů“ či financování restrukturalizací. Use It Up je fondem kvalifikovaných investorů. Komplexní webové řešení pro Caara.cz vyvinula digitální agentura Story TLRS, která se tohoto startupu s nadšením chopila a nadále se podílí na jeho rozvoji, aktuálně například implementací online nástroje od společnosti Cebia.

Tomáš (neregistrovaný)
Já jsem si také letos v lednu koupil ojeté auto. Dát stovky tisíc za fungl nové mi přišlo zbytečné, když stejnou funkci splní i ojeté auto. Mám kamaráda automechanika, který mi s výběrem pomohl. Mám Škodu Superb a jsem spokojený. Stačí mi malé auto, jelikož s ním většinou jezdím jen na firemní schůzky. Momentálně ještě řeším jeho polepení s logem mé firmy. Našel jsem si reklamní polepy aut na https://www.samolepicireklama.cz/reklamni-polepy-aut/ kde jsem našel levné polepy a navíc jsem dostal zdarma grafický návrh.
Jan Štulc (neregistrovaný)
KDYŽ CHCI ZJISTIT CENU VOZU TAK TAM MÁTE UVEDENO : 1/ VIN KÓD,2/ DATUM PRVNÍ REGISTRACE A STAV NAJETÝCH KM, 3/ DOZVÍTE SE TRŽNÍ CENU V ČESKÉ REPUBLICE, !!! TAK PROČ TOTO NEDODRŽUJETE A PO VYPLNĚNÍ UVEDENÝCH VĚCÍ POD BODEM 2 POŽADUJETE DALŠÍ ÚDAJE ??? Toto není fér,je to jako klamavá reklama za účelem získání dalších dat jako bych už chtěl celou Vaší službu,chápete ?!?!?!
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?