Vlákno názorů k článku Kubera má pravdu, když označuje elektroauta za slepou cestu. A zároveň se mýlí od Jiří Zima - Vy se mýlíte. Rozdíl v konstrukci elektromobilu a...
Jiří Zima
(neregistrovaný)
3. 1. 2020 14:03
Vy se mýlíte. Rozdíl v konstrukci elektromobilu a klasického auta není zas tak velký. Oba musí mít podvozek, tlumiče, pérování, brzdy, diferenciál, řízení atd. Podstatný rozdíl je jedině v motoru. Ano spalovací je o hodně složitější, ale je to s trochou nadsázky jen ocel a hliník. Elektromotory jsou sice mnohem jednodušší, ale je jich v autě více a hlavně složitost výroby a cena materiálů baterie činí tento pohon výrobně dražší.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdenek
(neregistrovaný)
3. 1. 2020 14:34
Pokud mate 2 hnaci elmotory, nepotrebujete diferencial, vice jich nepotrebujete(tech vykonnych),nepocitam pomocne prcky.Proc by mělo byt vyrobne slozitejsi, naopak,pohon(motor, převodovka,prenos hnaci sily ke kolum) je vyrobne vyrazne jednodussi.Ano, baterie je problém.Samozrejme mate pravdu v tom, ze karoserie a ostatní skupiny zustanou stejne.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat