Vlákno názorů k článku Kubera má pravdu, když označuje elektroauta za slepou cestu. A zároveň se mýlí od Miroslav - Bohužel, zase se lidstvo chová hrozně. Proč by...
Miroslav
(neregistrovaný)
3. 1. 2020 13:24
Bohužel, zase se lidstvo chová hrozně. Proč by tu nemohli současně jezdit všechny vyráběné druhy pohonu našich aut, proč jen jeden, nebo maximálně dva? Život je přeci možnost volby, tak proč nám vnucují zase jen něco a něco jiného zakazují. Ať si každý vybere s jakým pohonem chce jezdit. A zase je to jen a jen o domluvě, jenže lidstvo se domluvit nechce.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Torma
(neregistrovaný)
4. 1. 2020 0:16
Problémem "multidruhového" rozdělení více druhů pohonných soustav je mj. také v tom, že při více druzích současně dramaticky klesá rentabilita každého z těchto systémů, které jsou nutné k udržení toho kterého systému "v chodu". Tedy - čím méně aut bude tankovat naftu/benzín, tím se bude prodražovat vše co s tímto druhem pohonných hmot souvisí a současně, pokud nebudou všichni jezdit na elektřinu, tak i systém zajištění sítě bude citelně dražší, byť možná, alespoň z počátku, budou náklady kompenzovány štědrými, ale nesmyslnými, dotacemi (z daní nás všech). Je tu ale i celá řada dalších aspektů, proč jsem, stejně jako pan Kubera, přesvědčen o "sleposti" cesty směrem k elektromobilům.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ZocelenýDrápalík
(neregistrovaný)
4. 1. 2020 17:51
Ale v Evropě, narozdíl od Číny, nikdo neurčuje, že se musí vyrábět jen elektromobily. Jsou určeny pouze celkové flotilové emise. Jestli toho dosáhnou třeba CNG, nebo naftou je zcela jedno. Třeba Toyota se dění kolem elektromobilů může smát, protože flotilové emise s přehledem splňuje díky svým hybridům. A je to i velmi zábavné, protože před pár lety čelila se svými hybridy stejnému odporu veřejnosti, jako dnes čelí elektromobily. Holt všeobecný veřejný názor asi nebude to nejlepší vodítko pro odhad budoucnosti.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat