Vlákno názorů k článku Kubera má pravdu, když označuje elektroauta za slepou cestu. A zároveň se mýlí od Martin - Docela solidní článek. Nicméně auta na baterie (nikoliv...
Martin
(neregistrovaný)
4. 1. 2020 9:50
Docela solidní článek. Nicméně auta na baterie (nikoliv elektrouta obecně) budoucnost nemají. O jejich ekologičností se nemá smysl bavit, vidíme sami že ekologická nejsou. Jejich ekonomičnost je taktéž slabá, protože jsou drahá. Ale naprosto totální omyl je představa aut na baterky do města. Nejsou kde a jak nabít, rychlochargery ničí akumulátory. Nikdo nebude budovat infrastrukturu pokud nebude jezdit dost elektroaut. Nikdo si nekoupí elektrouto pokud nebude infrastruktura. Chapete to?
Auta na baterky se hodí pro lidi kteří dojíždí cca 40km do práce a zpět a mají vlastní pozemek či garáž. A takových v Praze a obecně městech moc není. Takže představa kolon elektroaut na pražské magistrále je nereálná.
Další omyl je představa, že auta na baterky mají vše před sebou. Nemají. Těch pokusů už bylo tolik a jsou už tak staré, že nelze auto na baterky považovat za moderní technologii. Naopak, je to zastaralá neefektivní technologie a slepá cesta. Jen zas bude pár let trvat než nato politici přijdou.
Jediné co davá z celé téhle šaškárny smysl je mild hybrid. To je inteligentní technologie s jednoznačným přínosem bez omezení a bez zvýšení ceny aut.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdenek
(neregistrovaný)
4. 1. 2020 11:22
S mild hybridem, tedy s jeho prinosem bych si tak jisty nebyl.Musite mit baterii s vetsi kapacitou aby podpora akcelerace a rekuperace mela smysl - to znamena vetsi vahu kterou musite vozit s sebou, vetsi problém ale bude caste startovani v mestskem provozu-tim je vyrazne zkracovana zivotnost baterie a zvetsuje se opotrebeni motoru,rovnez emise a spotřeba v prubehu startovani nejsou zdaleka optimalni.
Ono chapani ekologicnosti je občas poněkud podivne - ekologicke je vytapeni RD elektřinou, přitom elektricka energie na vstupu el. topidla je cca 35% z energie která je obsazena v uhli.Automaticky kotel na uhli s ucinnosti 90% je neekologicky(vim SO2).Pokud elektrinu použiju na pohon tepelného cerpadla, dostane se bilance na uroven toho kotle, za predpokladu ze není prilis velka zima -pak topi v cerpadle integrovany elektrokotel.
Politicka ekologie, to je spravny nazev pro dnesni snahu porucnikovani lidem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ZocelenýDrápalík
(neregistrovaný)
4. 1. 2020 18:49
Vy snad chodíte po hlavě?? Mild hybrid, který už prokázal svoji nesmyslnost (a proto jej většina výrobců opustila), jste označil za smysluplný a elektromobilitu, která se prodává po statisících za nesmysl. To je pěkný příklad nereflexe reality. Mild hybrid s pidibaterkou všechno co ušetří promrhá na pohon těžšího auta. Je jenom dražší, ale nešetří nic. Ta absence rozhledu a snaha vydávat elektromobilitu za výmysl evropských politiků, zatímco násobně víc e-mobilů se prodává v Číně a v USA je už fakt únavná.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat