Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Kubera má pravdu, když označuje elektroauta za slepou cestu. A zároveň se mýlí. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Zdenek (neregistrovaný)
Jde vyrobcum aut a politikum skutecne o ekologii cestou elektromobility? Podivejte se na strukturu uzivatelu, kterym by nevadil zasadni nedostatek, maly najezd. Jsou to ti, kteří dojizdi do práce z vesnic do firem v okresních a krajských mestech nebo do prumyslovych arealu.Z duvodu nevyhodnosti verejne dopravy vyuzivaji auta tak aby se dojizdeni vyplatilo - starsi auto s minimálními provozními naklady.Denni najezd mají cca do 50km a bydli v rodinných domcích kde nebude problém e-mobil nabijet.Problem bude jedine v tom, co se vyrabi a za co se prodava. Nechapu co je drahého na zarizeni které davno pouzivane, elektromotor, menic, ridici jednotka.Obejdu se bez vyrazne slozitejsiho(a tudíž dražšího spalovaku),ridici jednotka je jednodussi,neni potřeba slozita převodovka a pripadne ani diferencial .Staci zakladni vybava .Dojezd cca 150km. Chybi orientace na bezneho masového uzivatele , místo toho se vyrabi "luxusni verze".Dotaci tech, kteří kupuji luxusni vozidla stat okrada všechny ostatní.Pokud chteji velka města elektromobilitu, at ji podporuji ze svého rozpoctu, jejich obyvatele muzou používat mestkou dopravu a navíc dobijeni na sídlištních parkovištích je zatím nerealne.Odhaduji, ze pokud se cena takového vozitka nedostane pod nejakych 150 000 tak se elktromobilita nerozhýbe.