Která automobilová značka má největší hodnotu? Škoda se mezi deset nejlepších nevešla

5 nových názorů
Autor: Redakce
  • Aktuální žebříček BrandZ Top 100 nejhodnotnějších značek světa obsahuje šest automobilek 

  • Značku Škoda zde nenajdete 

  • Tesla má větší hodnotu než Porsche

  • Největší hodnotu z automobilek má Toyota

Už podvanácté byl vydán žebříček BrandZ Top 100, kde najdeme stovku značek z celého světa, které mají aktuálně největší hodnotu. Na předních příčkách tradičně automobilky nehledejte, samozřejmě se zde ale objevují. Letos je opět nejlepší celkově třicátá Toyota.

Doporučujeme: Toto je 11 nejbezpečnějších aut vůbec. Obecně nejlepší jsou velká luxusní SUV

Pro Toyotu nejde o nic nového. Jak se můžete přesvědčit níže v grafu, titul automobilové značky s největší hodnotou získala v minulosti opakovaně. Ve srovnání s minulým rokem hodnota japonské značky ovšem poklesla o tři procenta. Druhou nejhodnotnější automobilovou a celkově 35. značkou je BMW, kde meziroční pokles dosáhl osmi procent.

chart

Do stovky celosvětových značek s největší hodnotou se vešel ještě Mercedes-Benz (celkově 40. místo), Ford (83. příčka), Honda (91. příčka) a na stém místě najdeme Nissan. Pokud se podíváme na automobilky samostatně, mez deset nejlepších patří také Audi, Tesla, Land Rover a Porsche.

Seznam deseti nejcennějších automobilových značek najdete níže:

  1. Toyota: 28,7 miliard dolarů
  2. BMW: 24,6 miliard dolarů
  3. Mercedes-Benz: 23,5 miliard dolarů
  4. Ford: 13,1 miliard dolarů
  5. Honda: 12,2 miliard dolarů
  6. Nissan: 11,3 miliard dolarů
  7. Audi: 9,4 miliard dolarů
  8. Tesla: 5,9 miliard dolarů
  9. Land Rover: 5,5 miliard dolarů
  10. Porsche: 5,1 miliard dolarů
Fogyn (neregistrovaný)
Kousek vedle čtu zase, že: Majitelé vozů značky Škoda jsou nejspokojenější, ukázal britský průzkum. A hned u tří modelů. To jsou mi věci, divím se, divím.
Jan (neregistrovaný)
Protože tohle není článek o spokojenosti, ale o hodnotě značky v penězích. Možná byste se měl naučit lípe číst.
ruda (neregistrovaný)
auta prodávaná po celém světě mají před,, regionálním,, prodejem přednost,to je logické
  • Našli jste v článku chybu?