Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Za volantem sovětského teréňáku KrAZ 255 (1970): Udatný rozvědčík. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
ridic strojnik EC Venca
(neregistrovaný)
6. 4. 2020 7:46
Maly panel uprostred palubky s packovymi prepinaci je ovladani "bufiku", predehrivace a naftoveho topeni, podprolisem v horni casti panylku je kontrolni spirala zhaveni.I ten bufik byl bezproblemovy.
U elektrocentral AD30 bylo predehrivani pomoci "naftove letlampy" na ktere byl elektricky ventilator s cca 5m kabelem,to byl prirucni plamenomet ktery se po zapaleni strkal do drzaku na bloku motoru s tim predehrivat motor byl zazitek.
Pri jednom presunu od Strakonic k Olomouci mi PHMak natankoval KrAZ zbytky kterych se potreboval zbavit a v nafte byl i nejaky benzin, dokud jsem jel po rovine tak OK ale v kopci vzdy zdechnul a musel se odvzdusnit - pak jsem na to prisel, jak se motor v tahu zahral tak benzin v nafte zplynoval a vstrikovaci cerpadlo prestalo davat.Do nadrze KrAZu jsme tenkrat nalili naftu z elektrocentral a pak uz bylo vse OK.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM