Tom
(neregistrovaný)
19. 5. 2019 21:39
Zkoušel jste se z Krazem projet po městě :)
Poloměr otáčení 24 m ,Vzduchový posilovač řízení =prostě ideál do města:)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
rony
(neregistrovaný)
16. 7. 2020 21:36
jezkovy zraky :-) Kde by vzal vzduchovy posilovac
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
xxxxx
(neregistrovaný)
20. 5. 2019 8:01
Jeste jeden maji ve Strakonicich u PVO.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
20. 5. 2019 8:40
Přeji Dobrý den.Vlastnil jsem Gaz 66 a i když to byl drobeček s obsahem 5000,tak průchod terénem,obdivuhodný...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
20. 5. 2019 21:34
Pokud měl vzduch tak se dal řídit. Měli jsme je na letištích a viděl jsem ho i z pluhem jak potahuje cestu tankům. Nezničitelné vozidlo. Zajímavý zvuk dvoudobého dieselu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
antonín halama
(neregistrovaný)
21. 5. 2019 9:43
Nádherné auto.Spolu s Tatrou 813-nejlepší kolosy
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
navi
(neregistrovaný)
21. 5. 2019 17:03
Nerad bych se pletl, ale dvoutakty byly asi jen motory Jaz 206 - 6-ti válcové řadové, vzduchem přeplňované rotačním dmychadlem. Velký výkon i značná spotřeba. Menší motor Jaz -204 se používaly v elektrocentrálách ( 30kW).
Motor Jaz 206 byl ale v KrAZ 214.
V KrAZ 255 a KrAZ 256 už byly vidlicové 8-mi válcové čtyřtakty.
V ČSLA se používaly jako těžké dělostřelecké tahače nebo tahače radiolokační tachniky
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rony
(neregistrovaný)
22. 5. 2019 19:42
Kraz 214 mel dvoutakt. mel 214 koni
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mira
(neregistrovaný)
5. 4. 2020 12:23
Kdybyste mě zabili, nevzpomenu si na typ, ale se čtyřkolovým tahačem s dvoutaktním šestiválcem jsem měl tu čest (a to bez ironie) na vojně v 85. Geniální mašina s dřevěnou plechem pobitou kabinou, nápravy se stopami řezání nálitků plamenem, a absolutní průchodností. A že jsme v podhůří Jeseníků měli přes dva metry sněhu a teploty k -40ti. Velkej klobouček tomuhle stroji!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef
(neregistrovaný)
5. 4. 2020 12:29
S Krazem jsem měl tu čest (1985). Převážel jsem uložené auto z Brna na Slovensko na nějakou technickou prohlídku. Auto nedotčené provozem.Krásná jízda. Motor při volnoběhu pár otáček za minutu.Při rozjezdu z křižovatky nekonečně dluhá doba.Za sebou totiž 20 tun - výrobna kyslíku.
Dřevěná oplechovaná kabina.
Typické ruské řazení. Velitel vozu (Lampasák) celou dobu strachy bez sebe. Dolů z kopce podřadit na co nejnižší stupěň protože při sešlápnutí brzdy byl vzduch téměř hned pryč.
Jeden z mnoha zajímavých zážitků.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
strojnik Venca
(neregistrovaný)
5. 4. 2020 21:25
Spolehlive blbuvzdorne auto,jezdil jsem s nim u PVOS s nastavbou PRV-9(radiolokacni vyskomer) cca 20t a s privesem se dvema EC AD-30(2T diesely 30kW)cca 10t.Na vyjezdy na pruzkum stanovist s nami jezdila jaste P-15 na podvozku ZIL-157 (benzin 6-ti valec) -to bylo tragicke auto ktere melo uspesnost dojeti tak 50%.Na jednom taktickem cviceni jsem s nim v rozbahnenem terenu tahal i zapadle nalozene T-148,kdyz se takticke pneu podhustily tak byla pruchodnost neskutecna. Nastavba byla vysoka 4,2m a tak jsem obcas podhustoval i pred mostama.Pruzny motor a celkem pohodova jizda, s tou nastavbou to bylo jako v kocare.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ridic strojnik EC Venca
(neregistrovaný)
6. 4. 2020 7:46
Maly panel uprostred palubky s packovymi prepinaci je ovladani "bufiku", predehrivace a naftoveho topeni, podprolisem v horni casti panylku je kontrolni spirala zhaveni.I ten bufik byl bezproblemovy.
U elektrocentral AD30 bylo predehrivani pomoci "naftove letlampy" na ktere byl elektricky ventilator s cca 5m kabelem,to byl prirucni plamenomet ktery se po zapaleni strkal do drzaku na bloku motoru s tim predehrivat motor byl zazitek.
Pri jednom presunu od Strakonic k Olomouci mi PHMak natankoval KrAZ zbytky kterych se potreboval zbavit a v nafte byl i nejaky benzin, dokud jsem jel po rovine tak OK ale v kopci vzdy zdechnul a musel se odvzdusnit - pak jsem na to prisel, jak se motor v tahu zahral tak benzin v nafte zplynoval a vstrikovaci cerpadlo prestalo davat.Do nadrze KrAZu jsme tenkrat nalili naftu z elektrocentral a pak uz bylo vse OK.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav Havlík
(neregistrovaný)
17. 4. 2020 19:26
V roce 75-78 lsme v Poličce měli tyhle potvory 4. Tahaly P-35, PRV 11 a Vovzduch. Neskutečný mašiny. A s opravdu neskutečnou průchodnost. Jedny stroj co vytlačil na rampu ratar a za Vovzduch měl připojenou 16t centrálu. Nejsem si jist ale měly vyvedeny bufik na loznou plochu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat