Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Kratší převody a žádný stop-start? Nové měření spotřeby změní auta. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Zdeněk (neregistrovaný)
Tady by někdo potřeboval dát přes hubu /myslím tím pány v hezkých oblecích z EU/,kteří sedí za stolem a auto viděli jen z interiéru,když ho veze z úřadu domů. Tito lidé rozhodovali o emisích /a to nemluvím o dalších oblastech,kde je to podobné/. Když to shrnu: metodika měření,reálná se skutečnou 100%propadák=automobilky investovali zbytečně peníze do jiných oblastí,než by mohly. /systém start/stop,downsizing,eco pneu/. Mohli jsme si užívat výborné atmosférické motory o více válcích.Kde možná mohlo dojít k úpravám /za promrhané peníze na výše zmíněné nesmysly/,hlavně snížení spotřeby. Osobně si myslím,že takový velkoobjemový motor má v "reálném"provozu menší emise než nějaký downsizingový motor o oběmu 1,0 nacpaný do těžkého SUV,kde má ještě kromě emisí ještě jednu nevýhodu:nevydrží ani třetinu co velkoobjemový /toto mám i z vlastní zkušenosti/. Závěr:Emisí vyprodukuje více malý downsizingový motor,protože na jeden velkoobjemový,musím pořídit 3x malý=kde jsou emise na výrobu..atd........