Honza (neregistrovaný)
Kde se dá koupit elektrika za 1,70Kč. Nechybí tam ještě ta druhá část za distribuci a příspěvek ekologii. Elektrický auto jsou zatím výhodné a budou dokud na elektriku nebude uvalena spotřební daň. Protože cena benzínu/nafty se pohybuje kolem 12-16 Kč, zbytek jsou daně. A pří spotřebě 6 litrů je cena za benzín cca. 100 Kč také.
Pavel Trnka (neregistrovaný)
To byste se divil, jaké ceny si dnes jako zákazník dokážete vybojovat, když jste vůči firmám (jako například RWE, Bohemia Energy, E.ON, atd..) dost dotěrný. Vytápím dům tepelným čerpadlem a podařilo se mi mého dodavatele elektřiny přesvědčit na tarif: vysoký tarif (4 hodiny denně) 1,75 Kč (včetně DPH), nízký tarif (20 hodin denně) 1,35 Kč (včetně DPH). Ale máte pravdu, že se k tomu musejí připočítat příspěvky na OZE (obnovitelné zdroje energie) a podobné věci.
Filip (neregistrovaný)
Ano, ta cena je reálná a dokonce existují sazby C27d + D27d určené pro elektromobil. Počítat fixní poplatky za rezervovaný příkon je nesmysl, protože nabíjíte stejně v čase kdy příkon nevyužíváte. U nafty a benzínu zase nejsou započteny náklady na výměny olejů a dalších spotřebních věcí typu DPF filtru :-D
Robert (neregistrovaný)
Peugeot Ion neni zadna hruza jak pisete, ale prakticke mrstne auto do mesta. S peti dvermi, nahonem na zadek a japonskou kvalitou a cenou ojetin kdy se uz elektromobil vylati. A oproti zminemu fiatu umi rychlonabijeni , coz hrave vykompenzuje v praktickem provozu o cca 20 km nizsi dojezd diky mensi baterii.. Ale ma bezkonkurencni spotrebu proudu okolo 10-15 kw/100km), tedy realni o 1/3 nizsi jak jine elektromobily, otoci se na petniku , oproti jinym....najde vzdy skulinku na zaparkovani , tedy proste skvele auto na mestske manevry , tak proc nad nim lamat hul....jen ho brat tak na co bylo urceno
Denis (neregistrovaný)
Počítal jsem si náklady na provoz auta, a vyšlo mě daleko lépe, když jsem koupil ojetou octávii za 250 tisíc z autobazaru AAA auto, kde jsou provozní náklady minimální.