Vlákno názorů k článku Koncern Volkswagen svolává auta s vadnými tříválci. Do servisů musí i škodovky od Radim - Takže je vymění za čtyřválce?? :-) No to...

Tomáš Brázda (neregistrovaný)
Tříhrnek už ze své podstaty je krokem zpět. Ať je jakkoliv nadopovaný turbem tak stejně se nikdy kultivovaností ani spotřebou nemůže vyrovnat klasickému atmosférickému čtyřválci. Tříhrnky jsou jen úlitbou bruselským "inženýrům". No a nová elektro-doba na silnicích - ???. A u nás v České kotlině? Kde se bude nabíjet, co ten dojezd? Kde získat tolik energie na dobíjení? Ptají se chataři, chalupníci a cestovatelé na delší štreky. Ne manažeři, co najedou po městě za den 60km. I když si pořídím tolik vychvalované e-auto s dojezdem "prý" 200km - tak až dojedu na chalupu tak si počkám dalších 8 hodin do provozuschopného nabití vozu. Takže na houby do lesa se dnes nedostanu, možná zejtra a to prozměnu bude pršet. Má to smysl a logiku? Tohle vše jednou asi přijde, ostatně i Jules Verne byl vizionář. Ovšem chtít vše naráz, pokud možno bez příslušného vybavení je v současnosti utopie podobná vytvoření komunistické společnosti.
lelek (neregistrovaný)
jel jste v tom nekdy? Ja mam octavii III s 1.0 tsi a naprosto kultivovane ..zatim jeste nikdo nepoznal ze je to trivalec. Dalky jezdim za 4.7 litru na sto plnne nalozenej..mam najeto 51 tisic. Kdyz jsem kdysi kupoval fabii 1.2 tsi tak se mi kazdej smal a dneska to plati za super motor. Mazda 6 co ma 2 litr atmosferu ma podobne zrychleni a pruznost, ovsem jezdi za 7 na sto. (ocIII combi ma jenom 1240kg a pral bych vam zazit rychlej prujezd zatackou, 2.0 tdi je proti tomu neohrabany).Kdo si pamatuje octavii s atmosferickou 1.6 tak vi ze to fakt moc nejelo a spotreba byla docela vysoka. Proste pokrok je pokrok ale odbornik za klavesnici rozumi vsemu.
Michal (neregistrovaný)
Jen Mazda je vývojově s atmosférou dál,než se kdy koncern dostal..Koncern šel jednoduchou cestou..Malý objem a turbo...U Mazdy se toho nebály a šli cestou podstatně trnitější a nutno uznat že se jim to povedlo dost slušně..Snažit se zvýšit účinost spalovacího motoru je kus práce a teď tomu ještě plesknou turbo a to bude rachot...