Vlákno názorů k článku Koncern Volkswagen svolává auta s vadnými tříválci. Do servisů musí i škodovky od Radim - Takže je vymění za čtyřválce?? :-) No to...
Radim
(neregistrovaný)
31. 7. 2020 14:30
Takže je vymění za čtyřválce?? :-) No to to trvalo! Tříválec je sám o sobě závada.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ladislav Szabó
(neregistrovaný)
31. 7. 2020 15:56
Zlatá OCTAVIA jednotková :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš Brázda
(neregistrovaný)
31. 7. 2020 19:52
Tříhrnek už ze své podstaty je krokem zpět. Ať je jakkoliv nadopovaný turbem tak stejně se nikdy kultivovaností ani spotřebou nemůže vyrovnat klasickému atmosférickému čtyřválci.
Tříhrnky jsou jen úlitbou bruselským "inženýrům".
No a nová elektro-doba na silnicích - ???.
A u nás v České kotlině?
Kde se bude nabíjet, co ten dojezd? Kde získat tolik energie na dobíjení? Ptají se chataři, chalupníci a cestovatelé na delší štreky. Ne manažeři, co najedou po městě za den 60km. I když si pořídím tolik vychvalované e-auto s dojezdem "prý" 200km - tak až dojedu na chalupu tak si počkám dalších 8 hodin do provozuschopného nabití vozu. Takže na houby do lesa se dnes nedostanu, možná zejtra a to prozměnu bude pršet. Má to smysl a logiku?
Tohle vše jednou asi přijde, ostatně i Jules Verne byl vizionář. Ovšem chtít vše naráz, pokud možno bez příslušného vybavení je v současnosti utopie podobná vytvoření komunistické společnosti.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lelek
(neregistrovaný)
31. 7. 2020 21:47
jel jste v tom nekdy? Ja mam octavii III s 1.0 tsi a naprosto kultivovane ..zatim jeste nikdo nepoznal ze je to trivalec. Dalky jezdim za 4.7 litru na sto plnne nalozenej..mam najeto 51 tisic. Kdyz jsem kdysi kupoval fabii 1.2 tsi tak se mi kazdej smal a dneska to plati za super motor. Mazda 6 co ma 2 litr atmosferu ma podobne zrychleni a pruznost, ovsem jezdi za 7 na sto. (ocIII combi ma jenom 1240kg a pral bych vam zazit rychlej prujezd zatackou, 2.0 tdi je proti tomu neohrabany).Kdo si pamatuje octavii s atmosferickou 1.6 tak vi ze to fakt moc nejelo a spotreba byla docela vysoka. Proste pokrok je pokrok ale odbornik za klavesnici rozumi vsemu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
31. 7. 2020 22:44
asi určitě pán nikdy neměl 3válec.Jinak by toto nepsal. Mám taky,ale ne škodu a kolikrát je bohužel musím předjíždět
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
1. 8. 2020 9:05
Jen Mazda je vývojově s atmosférou dál,než se kdy koncern dostal..Koncern šel jednoduchou cestou..Malý objem a turbo...U Mazdy se toho nebály a šli cestou podstatně trnitější a nutno uznat že se jim to povedlo dost slušně..Snažit se zvýšit účinost spalovacího motoru je kus práce a teď tomu ještě plesknou turbo a to bude rachot...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepyk
(neregistrovaný)
1. 8. 2020 14:00
Fabia 1.4 tdi tri valec,slouzi nam uz 15 let bez zavad a jezdime do peti litru
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
1. 8. 2020 14:38
To je mi líto, že máte takový křáp. Octavku s litrem, to je fakt terno a ještě napíšete, že má kultivovaný chod. Jste blázen
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
LUBOŠ
(neregistrovaný)
2. 8. 2020 22:17
Jojo, mám Octavii 1,6 atmosféru 4 válce 190 tisíc najeto, 100 km za 5 litrů benzinu, podle vás tragédie. Tragédie ale čeká vás, nejpozději tak ve 120 tisících km.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
šerák j.
(neregistrovaný)
1. 8. 2020 9:42
Mám tříhrnek jak říkáte a jsem docela spokojený. Malá spotřeba, akcelerace uspokojivá a na zvuk jsem si zvykl. Takže za mě na výbornou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
1. 8. 2020 8:36
To není pravda třeba Toyota Yaris má dobrý tříválec.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat