Tomáš Brázda (neregistrovaný)
Tříhrnek už ze své podstaty je krokem zpět. Ať je jakkoliv nadopovaný turbem tak stejně se nikdy kultivovaností ani spotřebou nemůže vyrovnat klasickému atmosférickému čtyřválci. Tříhrnky jsou jen úlitbou bruselským "inženýrům". No a nová elektro-doba na silnicích - ???. A u nás v České kotlině? Kde se bude nabíjet, co ten dojezd? Kde získat tolik energie na dobíjení? Ptají se chataři, chalupníci a cestovatelé na delší štreky. Ne manažeři, co najedou po městě za den 60km. I když si pořídím tolik vychvalované e-auto s dojezdem "prý" 200km - tak až dojedu na chalupu tak si počkám dalších 8 hodin do provozuschopného nabití vozu. Takže na houby do lesa se dnes nedostanu, možná zejtra a to prozměnu bude pršet. Má to smysl a logiku? Tohle vše jednou asi přijde, ostatně i Jules Verne byl vizionář. Ovšem chtít vše naráz, pokud možno bez příslušného vybavení je v současnosti utopie podobná vytvoření komunistické společnosti.
lelek (neregistrovaný)
jel jste v tom nekdy? Ja mam octavii III s 1.0 tsi a naprosto kultivovane ..zatim jeste nikdo nepoznal ze je to trivalec. Dalky jezdim za 4.7 litru na sto plnne nalozenej..mam najeto 51 tisic. Kdyz jsem kdysi kupoval fabii 1.2 tsi tak se mi kazdej smal a dneska to plati za super motor. Mazda 6 co ma 2 litr atmosferu ma podobne zrychleni a pruznost, ovsem jezdi za 7 na sto. (ocIII combi ma jenom 1240kg a pral bych vam zazit rychlej prujezd zatackou, 2.0 tdi je proti tomu neohrabany).Kdo si pamatuje octavii s atmosferickou 1.6 tak vi ze to fakt moc nejelo a spotreba byla docela vysoka. Proste pokrok je pokrok ale odbornik za klavesnici rozumi vsemu.
Michal (neregistrovaný)
Jen Mazda je vývojově s atmosférou dál,než se kdy koncern dostal..Koncern šel jednoduchou cestou..Malý objem a turbo...U Mazdy se toho nebály a šli cestou podstatně trnitější a nutno uznat že se jim to povedlo dost slušně..Snažit se zvýšit účinost spalovacího motoru je kus práce a teď tomu ještě plesknou turbo a to bude rachot...
slaza (neregistrovaný)
přesně tak,ale tříválce dávají i jiní.Ale že je škodovka takový ten náš vzor,to ze zatvrzelejch škodovkářů nikdo nevymýtí.Vždyť je to český auto a to u nich je víc než cena a výbava s kvalitou(krom toho českého je tam bohužel ten tříválec a pár věcí).Každá automobilka má plusy i minusy ale fakt je ten že co se týče ceny,konkurence je stále lepší a hezčí-ale to je věc názoru. Nedávnojsem četl o Fabii 2 HTP jaká je toskvělá volba,ale nebylo možno napsat komentář. To může psát jen idiot(aspoň když uvádí s tím 1.2 HTP motorem).Celkově hnus největšího kalibru,přemrštěná cena a pokud nemá nějaký výbavový balíček,tak to skoro nemá ani volant.A z hlediska desingu tam píše,že přední světlomety mají tvar mandle-tak od této doby tomu říkám !"s tou mandlí". .................zkrátka zatvrzelí škodovkáři
Jose (neregistrovaný)
Hlavní závada není vstřikovací ventil, ale konstrukce tříválce s natřikrát uloženou klikovkou u všech těchto motorů. Hrozný technický nesmysl ve spojení s malolitráží kvůli údajné ekologii je to kurvítko, aby motor odešel po150tkm. Nehorázní zátěž na zdroje a tudíž neekonomické a neekologické. Automobil lze dnes jezdit 500 tkm a i 20 let a to běžně. To je důsledek nadvlády lidské, technické a ekonomické hlouposti ve strukturách nejen Evropské unie.
Sam - Moravský nezávislý komentátor (neregistrovaný)
Úžasný ekologický tříválce, ale ta výroba těch vstřiků, ta práce a gten projetej benzín do servisu úžasně pomáhá ekologii. Kolik pak stromů budou zasxe muset vysázet. No Vlček už nám to neřekne - už nám rukama nerozkládá- asi už rozkládá rukama v Německu, tam to mají manažeři nacvičený a jejich šéfům se to líbí.
Petr (neregistrovaný)
Kdo je trochu technicky nadaný tak má zjištěno že ideální pro benzín je obsah válce 500 ccm a čtyřválec.Tak mám Accord 2.0 benzín a při nájezdu 320 000 km je motor jako nový a bez spotřeby olele nebo nějakých louží pod autem.
Standa (neregistrovaný)
Jojo blbě čtu. Kolega má auto francouzské a byl loni 4x na přehraní softwaru-auto najednou ztratilo výkon a bylo nutné podřadit o dva stupně což je super na dálnici a při předjíždění. Po prvním přehrání se odpojovalo ASR a o tom jsem se nikde nedočtete a u Golfu a Octavie jsem o tom četl snad u všech médií která se zabývají auty.
Martin (neregistrovaný)
To máte sice pravdu ,ale když si najedete na jednotlivé automobilky tak jsou tam svolávačky úplně běžně a na servru Auto.cz informují co 3měsíce o svolávačkách všech značek takže stačí jen správně hledat a číst no a jinak holt WV je prostě víc na očích takhle to bohužel je když je to Das Auto.
Tomáš Brázda (neregistrovaný)
Neberu nikomu jeho názor (subjektivní) asi tak jako můj. Asi také subjektivní. Ovšem s tím, jak Vy počítáte spotřebu přesně na půldecáky nesouhlasím. Prostě každý jede jak dovede. A pravda je taková - chtěl bych vidět Váš motor tříhrnek po najetí 200 tisíc kilometrů. To potom bude spotřeba i pocit asi jiný. Nebráním se vašemu hodnocení, ale stejně mě nikdo nevymluví, že motor v autě má mít 4,6,8, nebo 12 válců. A ty motůrky do sekačky v současnosti stejně za čas vytlačí elekro auta. Nedávno jsem měl možnost vypůjčit si kdesi v zahraničí Hyundai i10 tříválec. Jeli jsme v obsazení 2 osoby a dítě v hornaté krajině. Každý kopec bylo potřeba abychom vyjeli pochopitelně podřadit. Kopce byly docela strmé, stoupání do výšky kolem 2000 m. Výsledná spotřeba na motor o objemu necelý litr se ukázala na 6,6 litrů spotřeby (tedy dle vašeho měření), což bych zajel se svojí KIA Sportage 2,0 benzín bez problémů za spotřebu 8,2 litrů benzínu. Ovšem jízdní pohodlí a klid při jízdě a kultivovanost se nedá srovnat. Jinak přeji s vaším tříhrnkem hódně moc kilometrů bez závad. Vždyť je Vám je vždy koncern připraven na svolávačku.
Tom (neregistrovaný)
Třívalec co to je za sračku? Vždyť to je motor vyrobený podle diktatu tech zmrdů z Evropskýho parlamentu s Merkelovou v čele! Jezdím Subaru Outback 2,5i atmosféra ten motor má najeto nevím přes 200 tisíc a je teprve zajetý! Jsem zvědavý jak tyhle třívalcový motůrky budou vypadat až najednou co ten můj 2,5. Kdo zná ví že přes tříválce cesta nevede. Zdar.
Pepe (neregistrovaný)
Sekačka má jeden válec a co zahradní traktor atd. Trabant, warburg kolik válců asi měl a jelo to pohodě.. Tři válců se člověk bát nemusi 4valce nejsou všechny až tak dobré jak si každý myslí.. Ja vidím že budoucnost bude o tři válců, hybridů a Elektro.. 4valce a více skončí úplně už kvůli EU a ekologii. Dále automobilek přežije covid 19 krizi a jiné ty menší skončí či půjdou pod křídla větších konkurentů.
2.0 Did (neregistrovaný)
Newm jestli s 3.valcem na dálnici budu mít úspěch jako s 2.0 Jezdil sem s 3.valcem VW Caddy a vyloženě mě nasr.... Když jsem musel urazit cestu z VM,KH,SY,UO do Čestlice, Rakovníka, Křivoklátu, Plzně...Auto nic moc i když bylo poháněno turbem když bych vypnul radio tak motor strašně řval (na dálnici)Tragédie..3.válec je návrat do minulosti k Wartburgu...Po městě je možné, že kloboučníci jsou spokojení ale jak vyjedou ven,tak je to poznat a mimochodem Octavia 1.0 má možná větší krouťák než 2.0 ale 2.0 Did Octavii na dálnici udělá jak víno nebo já hamburger v kamionu.3.válce mají i slabší rozvody.Manzelka udělala 1.0 Octavii a měla najeto 97678km praskl rozvodak a na klatce se vyšrouboval dost důležitý šroub..Mimochodem auto bylo nové..... Teď má 2.0 Did 2t kolos a je spokojená.Sice žere cca 7-8l/100km ale mě na dálnici lemtal pouze 6.5l/100km.Nevidím budoucnosti ve slabých motorech kde se výkon zvýší turbem .Ten motor logicky vydrží nebo musí 5/6let
Tomáš (neregistrovaný)
Člověk co napíše nesmysl, že tří hrnek 1.0tsi papa 4.7 a ma kultyvovany chod by mel navštívit lékaře pač má vážný zdravotní problém... Pro rejpaly s tou sračkou jsem bohužel jezdil a reálná spotřeba po dálnicích bylo okolo 8litru... A pán by se měl projet v nějakém 6-8valci aby zjistil co to je kultyvovaný chod
Dave (neregistrovaný)
Tak to vypadá, že ty jejich HTP s turbem jdou srát. V práci máme fabku 1.2TSI 66kW a je to naprostá zdechlina. Tři lidi v autě, přijíždím vjezdem na dálnici cca 60km/h, prásknu tam za 3, plnej plyn, než se ten krám rozjel na 140km/h, to byla věčnost. Před týdnem jsem si koupil Hondu Civic EK4 s motorem 1.6 VTi B16A2 (r.v. 99) a jede jak ďábel. Za cenu těch ubohých aut s tříhrnkami jdou koupit pořádné ojetiny. Ne nadarmo vzniklo rčení: Objem NIČÍM nenahradíš!!!!
Frencis (neregistrovaný)
Z hlediska objemové a termální učinosti je tří válcová koncepce při omezeném celkovém obsahu optimální. Při rozdělení objemu na více válců se motor stává neefektivní.