Dušan Vláčil (neregistrovaný)
No takže výroba C1 a Peugeotu 107 dojede a pak už jen Toyota a nic jiného. Jasně to vyplynulo z rozhovoru ředitelky Citroenu posledním čísle ASvěta motorú, která jasně dala najevo, že v koncernu PSA auta typu C1 a P107 již neplánují vyrábět. Aspoň, že Kolíňáci budou mít zatím zaručenou nějakou tu výrobu.
Jan (neregistrovaný)
To nejpodstatnější je, že motor kolíňat je stejný. Atmosférický tříhrnek Toyota, který se montuje i do Yarisu. Výtečný a hlavně jednoduchý motor 50 kW se ochotně vytáčí a pracuje bez vibrací. Jednoduchost podtrhuje spolehlivý ventilový rozvod řetězem s předepsaným inervalem výměny 120 tis. km. Dlouhodobou kombinovanou spotřebu 4,9 l/100km jsme si ověřil na 100 tis. km. Dokud se bude vyrábět bez nesmyslů vymyšlených v Bruselu bude Yaris dobrou volbou.