Vendy
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 14:32
Nechte se v té redakci vyšetřit. Pokud nějaký "šumař" najezdí 800km měsíčně nemá vůbec o naftě uvažovat. Diesel má smysl pro toho, kdo najezdí alespoň 30 000km ročně, takže zhruba 2.500km/měsíčně. To byste měli napsat jako první. Pak teprve ty "slinty"..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
václav kroupa
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 15:07
souhlas,pochybuji o inteligenci autora
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav mu
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 19:22
Přesně, já mám od prosince nalitano 33 tis, ještě dovolená v Itosce a pak zbývají ještě čtyři měsíce,autoři těchto článků prej 800 za měsíc ;-)))) to je necelých deset za rok,to ať si nekupují auto a chodí pěšky ;-))
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír Novák
(neregistrovaný)
28. 8. 2017 17:31
Vladimír Novák: tak vypadá přihlouplá zelená propaganda.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
skodafil
(neregistrovaný)
30. 8. 2017 23:44
Ano, prubeh krouticiho momentu mi neco rika. Proto je treba petikvalt u naftaku za trest a sestikvalt nutnost. Usi a nos mam take v poradku a naftak uslysim na 100 metru. Plice...snad ano, ale v USA, kde naftomanie nepropukla, by byly v lepsim stavu. Ridici osobnich naftaku jsou nezodpovedni tupci.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomas
(neregistrovaný)
14. 2. 2018 9:08
Ocividne jste v USA asi nikdy nebyl.. To co tam leze z kamionů se v evropě stát nemůže..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jir Ka
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 14:42
Takové výpočty jsou k ničemu. Náklady jsou prakticky to, co zaplatím ( tedy pohonné hmoty, údržba, pneu a pod.)a ne to co je v ceně. Amortizace totéž, vždyť každé auto ztrácí na ceně.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Venca
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 14:48
Totálně nesmyslné výpočty
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
radek rožek
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 15:18
Nevím kdo dává prostor podobným odborníkům,většina podobných zpráv zde jsou jen bláboly a nesmysly
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
mariov8
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 15:49
Co to je za nájezd? 9600km ročně? To možná najede moje maminka na důchodu, ale ta si takové auto kupovat nebude. A já najedu jenom soukromě víc km ani ne za půl roku! Až budu do práce dojíždět, tak to najedu za 4 měsíce. Soukromník si také tu ojetinu obvykle nechává déle a amortizace se rozkládá na mnohem delší časové údobí. Obvykle spíše musí než chce. Pro koho jste sestavili ten výpočet? Pro okurkovou sezonu? A dieselové ojetiny už také psát nemusíte, benzínová auta posledních let už jsou prakticky stejně složité a obvykle ještě poruchovější.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dickie
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 15:54
To je zase výplod blbostí, a ta amortizace tomu dala korunu. To bychom si nemohli koupit nic.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
forstrings
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 15:57
NAftovy motor je prezitek a nema smysl ho ani kupovat pokud nalitam hodne km. Mam 4 roky starou octavii 1,4 TSI kombinace na CNG. Rocne nalitam i 30 tisic km a nemuzu si na nic stezovat. Kdyz se clovek podiva na ceny novych aut a ojetin, tak uz ted vim ze se mi opet vyplati na proti ucet koupit nove auto opet na CNG. Stanic po evrope je uz tolik ze neni treba moc uvazovat nad jezdenim a tankovanim. Tak ze jen blazen by dneska sel do naftoveho motoru.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Juraj
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 16:01
A já si mislim, že to je tak správně. Však dyť to auto klesá pořád na hodnotě, tak jak to nepočítat? To je přece jasné. Kdo tomu nerozumí, tak ať to nečte přece ne? To se tam musí připočitat ta ztráta na ceně auta. Kdo nerozumí že u levnyho je ztráta malí a u velkýho ztráta velká, tak ať nemá auto. To je proszě motorismus.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ceko
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 16:20
Blá blá bla...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
mototechno
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 16:40
Pro podobné brýlaté chytráčky jako je autor to bude vzrušující článek a hned začnou žhavit kalkulačku ;-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 16:47
Opravdu by me zajimalo, jak se autor napriklad u rapida dostal na mesicni naklady 5500Kc, to je rocne 66 000 tisic ! Za co bych to jako mel utracet? To kazdy rok budu kupovat novou spojku, brzdy, kotouce, rozvody, pneu, silenbloky, cepy atd.? Kdyz to hodne prezenu tak bych na udrzbu tipl tak 25 000 rocne v prumeru pri najezdu 10tis. km a i tak mozna zbytecne prehanim.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan Kubíček
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 17:24
To jsou zase pindy starého Dyndy. Mám Ford Mondeo 1,9TD. Má jméno Bohošek. Bohoušek najel již 423 000km. Krom běžné údržby nic nechce a věrně slouží. Při spotřebě 5,5l/100km jsou tedy náklady na provoz 1,53Kč. Proto, že najedu cca 30 000km za rok je sice pojištění nákladová položka asi tak 6,3Kč na den, ale na km je to cca 0,07Kč. Kdyby nebylo STK, tak by to bylo vše. Takto se do nákladů ještě musí dopočítat 2050Kč za dva roky. To jsou asi tak tři haléře na km. Tak i kdybych se rozkrájel na víc jak 1,63Kč se za jeden km nedostanu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 17:38
Nechápu jaký máte všichni problém s prodlouženou výměnou oleje? Měl jsem služební Š Octavia II 1,9 TDI rok výroby 2009, se kterou jsem osobně najezdil za 7 let 350 000 km na PRODLOUŽENOU VÝMĚNU oleje po 30 000 km - autu nic nebylo, chytalo nadrc v létě v zimě. Nikdy se na motoru nic nepokazilo ani neopotřebovalo!
Dále co se týká výměny spojky u auta s nájezdem do 100 000 km, to dost dobře nechápu - mě spojka vydržela po celou dobu a byla v pořádku i při zmíněném nájezdu. Jedinmé co se na autu stále měnilo bylo brzdové obložení, prasklé žárovky vpředu a při 300 000 km tlumiče, jo a po 6 letech odešla baterka - tehdy nechytlo nadrc :-D
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 11:22
Souhlasím s Vami. Spojka mi vždy vydržela po celou životnost auta a co se týče prodlouženého intervalu, mám ho na dvouch autech. Jedno je atmosféra a druhý turbo benzín a měníme olej po 2 letech nebo 30 tis km a nikdy žádný problém. Dokonce i na jedničkovým Superbu 1.9 jsem měnil po 30 a na 200 tis šel do světa a jezdí do dnes.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 17:42
Vypadá to na skrytou propagaci elektromobilů. Jen by mne zajímalo, kdo to počítal a klik mu chybělo kuliček na počítadle.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lay
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 17:43
Velikým plusem většiny dvou- až tříletých ojetin z fleetů bývá naprosto transparentní minulost, dohledatelný nájezd a evidované servisní prohlídky. ---------- Na to jsi přišel jak ???? Aby byl vůz prodejný po třech letech tak má najeto klidně 300 000 km ale na tacháči 70 000 km - serviska se komplet orazí a tachoš stočí až před prodejem novému makovci - i servisy co to dělají natom profitují protože prodají původnímu majiteli nový vůz - takové domluvy jsou na denním pořádku .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bambula336
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 17:45
Kalkulac amortizace je v pořádku, prostě ty peníze za auto zmizí a pro přehlednost jsou uvedeny v nákladech, ale mohlo by se to jmenovat třeba peníze v kanálu.
Horší je to s nájezdem kilometrů. Na 800 km/měs je diesel opravdu totální nesmysl. Prostě autor potřeboval mít vysokou cena na kilometr, tak najede jen málo km a má téma článku hotové. Bla, bla, bla...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vendys
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 18:33
Samé pitomosti, hon na dieslove motory se pomalu roztáčí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ivan
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 21:45
Co máte pro LongLife intervalům. Mám ve firmě OII 1,9 TDI jinej interval než 30.000km nepoznala a motoricky OK. Pohonné a převodové soustrojí je tak jak to v roce 2006 smontovali a najeto přes 500.000km. Včetně spojky, EGR, turba, vstřikovačů. U tří či čtyřletého auta to na kondici motoru nemůže mít vliv, pokud nemá hodně přes těch 500.000km. Jestli na kondici motoru má něco vliv tak je to ten element co s tím ve fleetech jezdil, honil to za studena atd, z cizího krev neteče. Už jsem i takové čtyřleté auto z fleetu viděl co bylo motoricky ale i interiérem na odpis při 100.000km.
Jinak souhlasím, diesel tak při minimálním měsíčním nájezdu alespoň 1.500 km, spíš přes 2000km. 800km/měsíc při denním ježdění se nestihne ani ohřát. Třeba 2.0TDI to trvá tak 8-10km aby olej byl alespioň na 65°C
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miraniky
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 22:11
Každému vyhovuje něco jiného a každý počítá náklady trochu jinak. 10 lidí 10 názorů. Například někdo tahá karavan, tak mu vyhovuje větší auto diesel i když najede méně kilometrů.
Pro mladého řidiče po autoškole stačí starší auto na učení a případné horší zacházení.
Každý si musí vybrat co mu vyhovuje.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jirka
(neregistrovaný)
3. 8. 2017 23:35
Je to spatne ze můj diesel papa cca 14 litru a dálnice haksna az s pedalem na asfaltu 17 18 litru? Vona ta 3.1 tdi asi neco chce pri vaze cca 2.4 tuny a gumy 265 a aerodinamica krabice
Jeep cherokee ale je s tim perdel. Když se kolem vas neco takovýto riti az 180. Nebo zase d1 bylo parkoviště na mnoho km. No co sup s tim do rigolu na pole a na vedlejší pesiny a vovce v kolone jen becely.
Ale estli to vyjde tak za deset let bude doma ford f650 s šestilitrovým motorem kumins. To ta nafta bude lítat kominem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Olda
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 0:43
Po celém světě gramotní lidé řeší při nákupu auta kalkulaci založenou primárně na amortizaci, servisu a pojistkách, které dají v sumě rozdíly desítek-stovek tisíc na dobu vlastnictví, jen sem to ještě nedorazilo a málokdo je natolik důvtipný, aby si běžnou plečku při požadavku nové pořídil na operák.
Ze srandy si u auta eviduji každé vydání přesahující 10 Kč a po čtyřech letech u aktuálního auta vidím, že palivo mi dává cca 18% nákladů a kilometr vychází cca na 14,80 Kč. Údržba pouze plánovaná + jeden rozstřik škrábance v laku za 3000 Kč, závady 0 - ani žárovka (klep na dřevo). Minulé auto, které díky pravidelným okruhům vyžadovalo velkorysou údržbu, vyšlo po prodeji na finálních 18,63 Kč/km, z toho palivo 17%. Jezdím ročně 10-12.000 km (výhradně dálky), spotřeba cca 9L 100 oktanů, takže mi vychází, že pod 20-30.000 km/rok palivo prakticky nemá cenu řešit, pokud máte auto aspoň trochu jako zálibu. Na elektriku bych do cíle bohužel nedojel. Na plyn taky ne, nemluvě o tom, že nemůžu do podzemní garáže a jsou to z tovární výroby zatím jen nepohodlná a slabá low-cost auta.
@Dalibore, nenechte se znechutit, vaše články čtu rád. Je smutné to číst, ale bohužel většina komentujících jsou trotli.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
skodafil
(neregistrovaný)
28. 8. 2017 12:32
Right. Zadne moje auto nejezdi pod deset a jsou pritom provozne levnejsi nez vetsina tady tech zminovanych zazraku. Asi jsou diskutujici bohati, kdyz si mohou kupovat tak draha auta... ale hlavne ze jim malo zerou :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jirka
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 6:04
Jirka. Používáte palivo 100 oktanu, vyhozené penize oknem. Pro bezna auta staci max 98 a stejne ten rozdíl je nepatrny o proti 95 oktanu. Stovka je jen masirka pro hloupe lidi. Stovka se hodí do ferrari veron koenigseg maserati mc12 a podobne.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
asi Pepa
(neregistrovaný)
6. 8. 2017 19:22
Velký rozdíl je v tom, že 98/100oct. nemá biosložky a motor je čistý - funguje jak má. Moderní motory s 95 co obsahují biosložky se zanášejí a mnohem víc karbonizují. 95 prodávaná u nás je méně kvalitní než venku. I proto některé nové "normální" motory mají proto předepsán jen 98+ benzin. Vaše info, že je to "masírka pro hloupé lidi" je prokazatelně mimo - asi máte nějaký starší motor a málo aktuálních technických informací o motorech a palivech. Pěkný den.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 6:11
s Rapidem 1,6TDI mám najeto 170 000km, jezdím cca 40 000 ročně... jezdím průměrně (dle stojanu) za cca 4,5 l/100km - nemám problém nějakou konkrétní cestu jet za 3,5 litru... Jezdím tedy kolem 1,1 Kč/km v palivu... a rozhodně můj 4 letý rapid má hodnotu někde ke 200 000... Vzhledem k pořizoovačce nevím kde bych se měl dostat k uvedeným 7Kč...
Obecný blábol, jako je zde na autobible prakticky pravidlem...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin Schwarz
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 8:00
Vážení, mám na Renault Espace 2.2 dt najeto 389000 km. Je to super auto 19 let staré a neřeším problémy najetých kilometrů. Prostě slouží. A tak to má být :-) samozřejmě s pravidelnou údržbou
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Peter
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 8:11
jaky smysl ma pocitat amortizaci? Vzdyt auto kupuji abych jezdil, ne abych ho prodaval, jezisi maria
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 8:24
Tem jelimanum co nevi nic o amortizaci a tvrdi, ze jejich auto ma tolik a tolik km bych s radosti behem 5 minut nasel tak 10 vad na aute. Tohle zazivam casto. "Jooo jezdi to a vse funguje" a pak se na to jdu podivat se zakaznikem a vono hovno. Takze pokud nekdo tvrdite, ze delate jen bezny servis, cili olej motoru, filtr oleje, nozna i vzduvhovej, tak s palivem možná jezdite do dvou kacek na km, ale menit se maji i jine věci. Usetrete si reakce, ojetinama se zabejvam leta a auta delam taky dost dlouho na to, abych vedel, jak na ty auta cesi serou a pak rikaj, ze je to nic nestoji. Pokud by se o auto kazdy staral tak jak by se melo tak to se vsim, se servidem, palivem, pojistenim,...opravdu da k deseti korunam a to nepocitam drahy auta. Krasny den vsem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
tom
(neregistrovaný)
7. 8. 2017 17:37
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Těch 10 závad najdu i na novém autě s 2000 km.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 9:34
Koupil jsem také v r.2014 Oct.II. 2.0 TDI CR DSG jako 3 leté vozidlo s nájezdem 45000km.Dnes po 3 letech má najeto pouze 72000km.Když si dělám na autě vše sám tak jsem s dieselem spokojen.Spotřeba kolem 5l .Zatim jsem vyměnil pouze párkrát olej v motoru,všechny filtry ,brzdovou kapalinu a olej s filtrem v DSG po 60000km.DPF vydrží víc než 150000km a to já nenajedu.Důležitá je prevence ,dávat. kvalitní naftu,oleje,filtry.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jojo
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 15:22
Ropa patří do traktoru, už ty cinknuté smraďochy vyžeňte konečně ze silnic fuj, fuj, fuj hnus.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Čeněk
(neregistrovaný)
19. 2. 2018 12:21
Aspon nesmrdime jak rybarna ktera odkupuje olej z mekáče a smazi dal hnusy.
Libi se mi jak se dělíme na benzin a naftu. Jeste jsem nezazil benzin co by me oslovil.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 22:17
Nejoblíbenějším offroadem je firemní auto, aneb moc bych se neoháněl výhodami auta, které bylo z firmy vyřazeno právě v době, než se začne s prominutím srát. Na rozdíl od starých TDIček, jsou soudobé nafťáky pastí na peníze a servisní výdaje, které by v případě neuznání na záruku firma nějak polkla, jsou pro soukromého majitele pohromou. A vše to začne právě od okamžiku, kdy jim končí záruka a kdy se veškeré "výměny" oleje v autorizácích, navíc long-life konina, nešetrné zacházení vůči služebáku atd. projeví. O tom, že zejména koncernové vrány jsou vítaným artiklem pro zloděje, ani nemluvě. Ale kdo chce kam...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
mysakd1
(neregistrovaný)
4. 8. 2017 22:40
Koupil jsem naftu za cenu benzínu, teď když píšete o filtrech pevných čístic a podobnýr hloupostech je mi zle. Nejezdil jsem z 8 let 97000 km a náklady na servis byli dle toho co jsem dělal. Ale náklady na naftu ikdyž jsem jezdil na premiovou a dojezd 800 km na nádrž mi dává jasně nečíst tyto hlouposti.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ninja
(neregistrovaný)
5. 8. 2017 0:03
V nemecku plati kupovat dyzlace kombaka a k tomu nosit kozenou ledvinu a na penazi se sere vseko neco stoji cus
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
5. 8. 2017 10:28
Benzínový motor stále žere téměř dvakrát víc než diesel. Sice psal něco o 800km měsíčně, ale to bych ho nechal vyšetřit. To bych bral jako měsíční nájezd v MHD. Takže za 100000km, což s tím najede dříve či později každý, zaplatím milion. Ten redaktor to má v tý palici dočista vylízaný. Nebo je to klasický novinářský prostitut. Moderní diesel není traktor a kdo tvrdí, že nafta patří do kamen, tak asi doma nikdy neměl nafťáky. KATASTROFA! Kapka na parkety a smrdí to týden.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
prasák
(neregistrovaný)
6. 8. 2017 8:47
Já mám feliciu v naftě, naftu mám z práce a žiju. Spotřeba 5,5 l / 100 km a to jezdím jak prasák s najebaným přívěsem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hulda
(neregistrovaný)
6. 8. 2017 9:37
Nějak mi ten výpočet nefunguje.Vše jsem zadal správně a vypočítalo mi to 7.50 kč/km.Ale já si od začátku vlastnictví auta zapisuju všechny náklady,jak palivo,náhradní díly, oleje,pneu,povinné ručení,STK a i když bych měl dneska hodnotu auta nulovou,tak mi vychází asi 4.50 kč/km
Je jasné,že auto a jeho provoz je drahý,ale málokdy jedu sám.Pokud jedeme dva,tak už se ty náklady dělí dvěma a to už je snesitelné,ne?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
K
(neregistrovaný)
6. 8. 2017 11:34
Že vás to bavî.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bořek
(neregistrovaný)
21. 8. 2017 6:37
Mě příjde článek v celku smysluplný. Nový auto není žádná výhra a už vůbec ne v naftě. Já toho měsíčně najezdím dost a když jsem přemýšlel nad koupí zajetého nafťáka z autobazaru byla to jasná volba a udělal jsem dobře. Za mě spokojenost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Malinák
(neregistrovaný)
21. 8. 2017 13:58
Olej si musíš hlídat i u novýho auta. Mě teda odjakživa přišlo zbytečný si kupovat funglovku, když jsou dneska bazary plný čerstvě zajetých aut, který stojí polovinu a nic jim není..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
janda
(neregistrovaný)
23. 8. 2017 18:32
Hele naftáka do baráku už nechci, stojí to fakt ranec, raději jsem to prodal a při nové koupi mě i borec z áček se mi to snažil rozmlouvat a to se tam snaží prodat kde co, nakonec mě uhranul do TSi fabie a to je žihadlo!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jindra
(neregistrovaný)
8. 9. 2017 23:07
S nafťákama jsem už skončil, taky nějak mě došli nervy i brzo snad i peníze :D V loni jsem si pořídil ojetého benzíňáka a nehal předělat na lpg a jsem zatraceně nadšený.Tluču si do hlavy, že mě to nedošlo už dávno..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luboš
(neregistrovaný)
13. 9. 2017 21:21
Příjde mi to všechno kolem nafťáků moc nafouklé téma. Někomu se vyplatí a někomu ne. Já třeba na naftová auta nedám dopustit pořídil jsem v loni již už třetí ojeté naftové auto a vždy naprosto bez problémů.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zub
(neregistrovaný)
20. 11. 2017 20:26
Kamna jsou dnes na nákladech s první návštěvou servisu se vstřikováním
jak benzínová V8. Spousta drahých serepetiček.
Na venčení mám psa, ne filtr částic.
Za mě je nejlepší LPG, ideálně jednoduchá atmosfera,
nebo turbo s kovovým katem a chlazeým turbem.
A nesmí to taky hnít, na co je spolehlivý motor, když kolem něj všechno koroduje?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miloslav
(neregistrovaný)
21. 11. 2017 22:27
Jsem zastance dieslu.benzinove auto uz nikdy v zivote a uz vubec ne nove trivalcove wartburgy..tenkrate jsem koupil benzinove 1.6 16V a deset roku jezdeni poruchy cidel,caste vymeny svicek,caste poruchy zapal.svicek a furt neco,ted mam diselu 230000 a jen jezdim,zadne poruchy,jako olej filtry,to na kazdem aute,a hlavne ten komfort,neco prez 2000 obratek a pelasi to vcelku pekne za par fufliku.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miloslav
(neregistrovaný)
21. 11. 2017 22:30
Hlavne at naftove auto nema palivovy system od Delphi,pak to vydrzi.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luban
(neregistrovaný)
13. 2. 2018 21:26
Pořizuji jedině ojeté diesely osvědčili se mi. Nafťáka už bych nechtěl měl jsem jednou a ty předražené opravy mě naprosto utvrdili v tom, že zlatě auto na benzín.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
5. 8. 2018 8:21
Tohle mohla naPSAT JEDINĚ DILINA PŘEČTI SI TO PO SOBĚ
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
elphordbsj
(neregistrovaný)
7. 9. 2020 12:13
Na kolik vyjde provoz tříleté dieselové ojetiny? Klidně přes 10 korun na kilometr - Autobible.cz
elphordbsj http://www.g8f2660s6y3f97utex3ir0y362bk0zo5s.org/
aelphordbsj
[url=http://www.g8f2660s6y3f97utex3ir0y362bk0zo5s.org/]uelphordbsj[/url]
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat