Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Kolik u nás jezdí aut s nefunkčním filtrem pevných částic? Milion snad ne, ale statisíce jich být mohou. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Igor (neregistrovaný)
Filtr pevných částí je pouze farizejství. Ten bordel, který se tam usadí řídící jednotka zvýšením vstřikování jenom vypálí a "když se nikdo nedívá", tedy, když je předpoklad, že se jede stálou rychlostí nějaký čas, tedy asi mimo město, tak ten stejný bordel vyhodí z výfuku ven. Takže je to stejně, jako by tam ten filtr nebyl, ale měřením emisí to vyhoví. Nesmí se ale jezdit s dieslem jenom po městě, pak nemá řídící jednotka kdy to vyhodit, filtr se zanese a navíc, protože při počátku spalování se zvýší tlak ve vstřikovací soustavě dostane se nafta vlivem netěsností do oleje a na problém je zaděláno. Tohle všechno automobilky ví a na můj dotaz mi Ford odpověděl, že auto s dieslovým motorem je konstruováno jako manažerské, tedy na dlouhé tratě a pojíždění po městě se nepředpokládá.