Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Kolik u nás jezdí aut s nefunkčním filtrem pevných částic? Milion snad ne, ale statisíce jich být mohou. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
kolemjdoucí (neregistrovaný)
Před několika málo lety, se všichni dieselfilové co znám, chlubyli odmomtovanými DPF. Dneska mlčí, ani neceknou a naprostá většina z nich svoje naftové lásky před dvěma roky, ze strachu, úspěšně prodala jiným dieselfilům a ty dál jezdí a kazí vzduch. Pokud jsou naftová auta s přímým vstřikováním bez DPF tak nebezpečná, divím se liknavosti úřadů. Vlastně se nedivím, žiju v Česku. Celé je to jen dieselové loby, čmoudíto ze všech pohonných hmot nejvíce a přesto je na to daňové zvýhodnění. Souhlasím s názorem, že přemístit vstřikovací trysku přímo do spalovacího prostoru, kde je vystavena obrovským tlakům a teplotě byla bezohlednost, která pouze snížila papírové emise CO2 podle vzorců: menší spotřeba méně CO2, ale současně dala vzniknout novému druhu emisí rakovinotvorných látek a vytáhla nemálo peněz z našich peněženek na drahé údržby a druhy oprav, které jsme doposud neznali.