Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Kolik u nás jezdí aut s nefunkčním filtrem pevných částic? Milion snad ne, ale statisíce jich být mohou. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
kolemjdoucí
(neregistrovaný)
28. 3. 2017 21:52
Před několika málo lety, se všichni dieselfilové co znám, chlubyli odmomtovanými DPF. Dneska mlčí, ani neceknou a naprostá většina z nich svoje naftové lásky před dvěma roky, ze strachu, úspěšně prodala jiným dieselfilům a ty dál jezdí a kazí vzduch. Pokud jsou naftová auta s přímým vstřikováním bez DPF tak nebezpečná, divím se liknavosti úřadů. Vlastně se nedivím, žiju v Česku. Celé je to jen dieselové loby, čmoudíto ze všech pohonných hmot nejvíce a přesto je na to daňové zvýhodnění.
Souhlasím s názorem, že přemístit vstřikovací trysku přímo do spalovacího prostoru, kde je vystavena obrovským tlakům a teplotě byla bezohlednost, která pouze snížila papírové emise CO2 podle vzorců: menší spotřeba méně CO2, ale současně dala vzniknout novému druhu emisí rakovinotvorných látek a vytáhla nemálo peněz z našich peněženek na drahé údržby a druhy oprav, které jsme doposud neznali.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM