kolemjdoucí (neregistrovaný)
Před několika málo lety, se všichni dieselfilové co znám, chlubyli odmomtovanými DPF. Dneska mlčí, ani neceknou a naprostá většina z nich svoje naftové lásky před dvěma roky, ze strachu, úspěšně prodala jiným dieselfilům a ty dál jezdí a kazí vzduch. Pokud jsou naftová auta s přímým vstřikováním bez DPF tak nebezpečná, divím se liknavosti úřadů. Vlastně se nedivím, žiju v Česku. Celé je to jen dieselové loby, čmoudíto ze všech pohonných hmot nejvíce a přesto je na to daňové zvýhodnění. Souhlasím s názorem, že přemístit vstřikovací trysku přímo do spalovacího prostoru, kde je vystavena obrovským tlakům a teplotě byla bezohlednost, která pouze snížila papírové emise CO2 podle vzorců: menší spotřeba méně CO2, ale současně dala vzniknout novému druhu emisí rakovinotvorných látek a vytáhla nemálo peněz z našich peněženek na drahé údržby a druhy oprav, které jsme doposud neznali.
Igor (neregistrovaný)
Filtr pevných částí je pouze farizejství. Ten bordel, který se tam usadí řídící jednotka zvýšením vstřikování jenom vypálí a "když se nikdo nedívá", tedy, když je předpoklad, že se jede stálou rychlostí nějaký čas, tedy asi mimo město, tak ten stejný bordel vyhodí z výfuku ven. Takže je to stejně, jako by tam ten filtr nebyl, ale měřením emisí to vyhoví. Nesmí se ale jezdit s dieslem jenom po městě, pak nemá řídící jednotka kdy to vyhodit, filtr se zanese a navíc, protože při počátku spalování se zvýší tlak ve vstřikovací soustavě dostane se nafta vlivem netěsností do oleje a na problém je zaděláno. Tohle všechno automobilky ví a na můj dotaz mi Ford odpověděl, že auto s dieslovým motorem je konstruováno jako manažerské, tedy na dlouhé tratě a pojíždění po městě se nepředpokládá.
kobibák (neregistrovaný)
Ahoj,kdyby všechny automobilky upustily od zmenšování motoru,snižování olejových náplní,prodlužování intervalu na výměny oleju,byl by klid.Jakékoli chytré filtry na výfuku vytvářejí rakovinotvorné splodiny,vstřikovače a čerpadlo s co nejjemnejším rozstřikem jsou taky jen sny.Nechte klasické komurkové a vyrábějte kvalitní bezřepkovou naftu.Už jste někdo viděl jak funguje MERO? je to ucpávač filtru,ničí všechny kluzné plochyv čerpadlech a vstřikovačích,jooo je to idealní barvožrou.Všechy diesly budou jezdit za 7litru,jak staré kloktáky, tak nejmodernější TDCI,stačí nelhat na zkušebních stolicích.
Milda (neregistrovaný)
Asi bych si to měl nechat někde zkontrolovat, ale já věřím tomu, že v mém případě je filtr pevných částic zatím v pořádku. Když jsem si své auto kupoval někdy před rokem a půl z bazaru, tak právě DPF byla jedna z věcí, kterou jsem nechal vyměnit. S autem bylo víc drobných problémů, ale naštěstí se všechny podařilo vyřešit.