Vlákno názorů k článku Kolik stojí frajeřina? Luxusní ojetiny za cenu holé Fabie a na kolik vyjde jejich provoz od Zub - Když se škrtne stará 1.9tdi ,kterou Němci koupili...

Zub (neregistrovaný)
Když se škrtne stará 1.9tdi ,kterou Němci koupili od Volva, tak je to větší průser než ostatní automobilky. Mercedes asi ví, proč vyvíjí benzín s Reanultem, po tom, jak dloho dává jejich nafty s jinou cenovkou do svých aut to asi nebude špatná zkušenost. A koroze germánů je taky katastrofa - dveře,spodek.., známý zrovna prodává 10letýho pašíka,je skvělý dobře jede, jen mu chudák koroduje. No a nový motůrky, to si užijete, třeba volný písty kvuli emisím, co papají olej jak 2takt, na záruku to ale není to by musely být 3l/1000km.
Jookee (neregistrovaný)
To je fakt. Nicméně nejen u nových trojválců. U Civica jsem měl v manuálu napsanou spotřebu oleje až 1l na 1000 km. samozřejmě nežral olej vůbec, ale zkrátka se jen jistili. Mimochodem podobný údaj je u většiny aut napříč značkami (dělal jsem si průzkum, když jsem to zjistil).
moje jméno (neregistrovaný)
Malá turba jsou spolehlivá v přesném poměru s faktem, kdo je od počátku jezdí. Když jsou dobře zajetá, provozovaná a v předstihu servisovaná, najezdí 300tkm bez problémů a stále bez spotřeby oleje. Stačí však dobytek za volantem a rázem se jedná o problém, který tu popisujete.