Roman K (neregistrovaný)
HAHA To psal asi matikář.Spočítaný to má pěkně podle tabulek ale vynechal z toho logiku. Nákupní ceny tak možná z AAA a i v takovým stavu jak oni mají.Pak to bude sedět skoro do kačky. Jinak jsou ty ceny mnohem nižší u ojetin.Občas je nějaký ten kus v háji ale dost věcí se dá vykoukat a vyčíst.Starší vozy vyráběli jěště poctivě tak aby vám vydržely a to dýl jak ty novy předražený plastovky co se za 10 let rozpadnou-a pokud ne tak vám pc napíše zahoďto a kup si nový :-)
Karel (neregistrovaný)
"Ojetý bavorák je frajeřina", "Velké luxusní SUV prestižní značky je pro mnoho lidí důležitým symbolem společenského postavení", "Naftová A8 z roku 2004 má najeteto 335tkm", a další. To sou zas nějaký zamindrákovaný kecy. Takže jaký je teda výsledek? Máme si všichni koupit novou bílou Fabii se "švihadly", bez serva, bez esp, bez klimatizace, s obsahem 1.0 44kw za 250000, aby sme nevybočovali z řady? A za 4 roky ji prodat za 100tis a znovu pro novou?
moje jméno (neregistrovaný)
Soused koupil za 270.000 před pěti lety čtyřleté Audi ve čtyřlitru od prvního majitele z Holandska (znali se dokonce osobně) s najetými 370.000km. Dostal k tomu cca 10icentimetrový štos servisních dokumentů o všech servisech a opravách, které byly prováděny v značkových servisech po celou dobu naprosto pečlivě a včas. Od té doby najel 90.000km a do auta nalil už přes 150.000 na opravách. V servisu má auto každou chvíli. Naposledy mi říkal, že to byl hodně špatný kup. Mimochodem, auto vypadá stále jako nové...
Jookee (neregistrovaný)
To mi řekněte kdo si koupí za čtvrt mega 13 let starou vraždu na denní ježdění? Vždyť za to koupím auto střední třídy (původně za 800 tisíc až milion) ve 2 litru, jen 4 roky staré a se sotva poloviční nájezdem s dohledatelnou historií, pravidelně servisovanou a ještě původní zárukou na hlavní díly motoru, převodovky a karoserii.
Kendy (neregistrovaný)
Ford ranger 4l v6 pickup za 200 sice trosku papa 14l ale odtáhne 2.5 t odveze na korbě 750 kg za mě dobrý a shade za 250 s motorkem do stěračů s výbavou ultra sociál žihadlo co nejede i z kopce nikdy nejsem idiot na ježdění do práce e 36 2litr rok 1994 poctive spolehlive rychle auto ,bohužel mám rád velké motory
Honza (neregistrovaný)
Nesrovnával bych malé prdítko s limuzínami/SUV. Je to srovnání sušenky se steakem. Co se frajeřin týká, dokáže uživatele dost potrápit i 2.0 TDI či 1.8T, tím spíš 2.5 TDI, např. v podání vozů Audi A4 je zejména novější B7 oproti B6 pohroma. Pointa je dobrá, člověk má velké oči a neuvědomuje si, co vše předchozí majitelé zanedbali a co stojí oprava drahého auta. A už cena pneumatik na třeba X5 je jiná než na běžné auto. Na druhou stranu pro použití, kdy auto najezdí nemálo km měsíčně s vlekem i s podvalníkem, jezdí se cestou/necestou, převáží nemálo bagáže, nějak si zmíněnou fábku nedokážu představit. Po různých automobilních počinech a přešlapech jsem naznal subarácký atmosferický benzín s rozvodovým řetězem jako ideál. Ale každému dle gusta.
Skoda (neregistrovaný)
Za mě Skoda, byla dobrá do roku 2008, Mám Skoda Octavia 1,6TDI 2012, manuál, a po najetých 190 tis. se roztrhl řemínek, na olejovém čerpadle na motoru. Musel jsem nahradit nový agregát. Auto jsem koupil nové a v provozu stál servis minimálně 175tis. Taky mam Bmw X5 3,0d 2005, manuál, které jsem koupil po prvním majiteli, s najetým stavem tachometru okolo 68tis. Aktuálně mám najeto za 9 let, okolo 370tis, pří 320tis. oprava turba, servis stál po celou dobu minimálně 160tis. Myslím si, že starší německá auta, jsou na tom dobře.
Honza (neregistrovaný)
U toho BMW když to má nějakej student nebo mlaďas na neděli a nejezdí s tím, tak to poplatit asi jde. Když ty auta ale byly nový v zápřahu každý den, tak to byla tragedie. Známej když ho měl novej, tak ten z toho byl nešťastnej už když ho měl v záruce. Mělo to chyby a poruchy furt. Další jeden velmi populární pán, kterého nemohu jmenovat si tohle BMW vyzvedl v showroomu, a za tři měsíce jim ho tam dovezl zpátky, že ne, ať si ho nechají, že to nejde :-) Takže jestli se to takhle sypalo jako nové, tak se ti dnešní majitelé musejí buď ohánět, nebo mají štěstí na dobré kusy nebo ty drobnosti, které ale dělají kouzlo auta neřeší. Porsche Boxster - Porsche Praha dokonce vyměnili zdarma rozpadlý motor i po záruce v rámci dobrých vztahů se zákazníky. Půlka motorů měla problém s nějakými kroužky, které se rozpadaly. Motor zdarma byla hezká sleva, náhradní motor pro Boxstera od fabriky stojí přes 19.000 Eur.
Zdenek (neregistrovaný)
Doma mám na tahání vleku Touareg V10 rok 2003, má nalitano přesně 603000km a zatím s ním nebyl problém až na pravidelném servis a spotřební materiál. Asi jsem měl kliku, měl jsem pasata 2008 2.0 TDI a katastrofa pořád jsem jezdil do servisu s nějakou svítící kontrolkou. Jo a pro zajímavost ženě jsem na ježdění do práce před třemi roky koupil Fabii III TSI 66kw v nejvyšší výbavě za 370000 Kč auto je to pěkný ale první rok jsem byl v servisu skoro pořád (odešla klima, servo, řidičova stahovačka, startovací tlačítko atd..)
Dan (neregistrovaný)
Ahoj , samozřejmě je to všechno o tom abychom si kupovali nová koncernová auta , která jsou u nás tak předražená jak jinde v Evropě nemá obdoby.Co se týká ojetin , když mi bylo před 20 lety 20 a chtěl jsem auto ,tenkrát jem dozezdil mkovou 120 , kterou jsem měl 2 roky ,tak jsem si chtěl koupit něco ptďáckýho, skočil jsem do SAABa 9000 r.v. 1986 a pak po 5 letech 900 r.v.1990 po 8 letech vyrezl. Každý kluk i staří pardi ,mi říkali , kup si favorita atd. Prostě jsem šel vlastní cestou a udělal jsem dobře zbořil jsem jejic mýty o starých a drahých autech,ohledně údržby atd a že se do toho vysypu atd. a ty keci Ani hovínko ,u aut jsem měnil ,jen výfuky a brzdy a oleje. Super auta za zlomek ceny 9000 mě stála 30 000 kč a v té době stála oktáva 1.6 380000 a výbava proti saabu nulová ,no ateď jsem tu oktávu koupil a mám jí 4 roky za 25000 a udržuji jí také za nula , holt ještě stará poctivá kovařina bez druhořadých elektroických součástek .A teď nevím co si koupit , nové auto vydrží 5 let a je to na výhoz.A operativní lízingy se u nás ještě nevyplatí ,přeci nebudu platit 6000 měsíčně a budu moct najezdit jen 15000 km za rok ,to snad je levnější jezdit taxikem :-)
Jarda (neregistrovaný)
Někdo si kupuje auta na machrování, někdo si je kupuje na ježdění do práce a někdo si je kupuje, aby se mu rozplesalo srdce pokaždé, když ho nastartuje nebo se na něj jen podívá. Z tohoto důvodu už 9 let vlastním Nissan 350Z (krom oleje, filtrů a baterie bez jediné investice). Mimo toho bych teď auto prodal za stejnou cenu jako jsem ho před devíti lety koupil - za 270.000 Kč. Když koupím Fabii za tuto cenu a budu ji chtít za 9 let prodat, dostanu jen zlomek ceny. Na denní ježdění jsem si pořídli A8 Long 4,2FSI Long r.v.2009. Jen ze strachu, že taková auta brzy vymřou....
Zub (neregistrovaný)
Když se škrtne stará 1.9tdi ,kterou Němci koupili od Volva, tak je to větší průser než ostatní automobilky. Mercedes asi ví, proč vyvíjí benzín s Reanultem, po tom, jak dloho dává jejich nafty s jinou cenovkou do svých aut to asi nebude špatná zkušenost. A koroze germánů je taky katastrofa - dveře,spodek.., známý zrovna prodává 10letýho pašíka,je skvělý dobře jede, jen mu chudák koroduje. No a nový motůrky, to si užijete, třeba volný písty kvuli emisím, co papají olej jak 2takt, na záruku to ale není to by musely být 3l/1000km.
Jookee (neregistrovaný)
To je fakt. Nicméně nejen u nových trojválců. U Civica jsem měl v manuálu napsanou spotřebu oleje až 1l na 1000 km. samozřejmě nežral olej vůbec, ale zkrátka se jen jistili. Mimochodem podobný údaj je u většiny aut napříč značkami (dělal jsem si průzkum, když jsem to zjistil).
moje jméno (neregistrovaný)
Malá turba jsou spolehlivá v přesném poměru s faktem, kdo je od počátku jezdí. Když jsou dobře zajetá, provozovaná a v předstihu servisovaná, najezdí 300tkm bez problémů a stále bez spotřeby oleje. Stačí však dobytek za volantem a rázem se jedná o problém, který tu popisujete.
Znalec (neregistrovaný)
Astra nie je tazka kvoli bezpecnosti, ale preto, ze nepouziva vysokopevnostnu ocel.. Preto su stare ople tazke ako prasa. Bolo to lacnejsie. Typicky americky postup. Zastarane technologie. Necudp, ze to nikto nechcel a museli tovpredat zabozrutopm
Richard (neregistrovaný)
Mám už 5 let BMW 750i E38, V12, 5,3l, automat, plná výbava včetně telefonu a televize. Vše samozřejmě funkční a to je rok 99. Najeto 260tis km, nestočené. Řešil jsem jen zanedbanou údržbu, svíčky, zapalovací kabely, váhy vzduchu, termostat. Žádné cenové drama se nekonalo. Pořizovací cena 6tis EUR a opravy cca 20 tis Kč. Jsem hluboko pod pořizovací cenou Škodovky a přesto mám spolehlivé a solidní auto. Zpracováním a bezpečností překoná většinu dnešních aut.