Názory k článku Kia Optima Sportswagon GT v dlouhodobém testu: Překvapivě dobrá
PetrM
(neregistrovaný)
8. 9. 2017 21:25
Rozpoznání „kopance“ pod nárazník častěji nefungovalo než fungovalo a když už, všechno to trvalo moc dlouho---- Možná by si to chtělo důkladněji prostudovat manuál, když mi něco nefunguje tak jak si myslím že by mělo. U Kie se žádné vylomeniny jako imaginárně máchat nohou pod nárazníkem, když mám třeba plné ruce čehokoliv a stání na jedné noze hrozí klidně i zraněním když neustojím to máchnutí opravdu nemusí. Stačí se prostě postavit za auto a asi tři vteřiny počkat. Auto zabliká, pípne a otevře dveře.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
RomanL
(neregistrovaný)
4. 10. 2017 8:30
Děkuji za předchozí komentář od PetrM. Chtěl jsem napsat to samé, ale jen s tím, že když se postavím za auto s klíčkem v kapse, tak auto 3x pípne (a bliká) a teprve pak se otevře "kufr" (5.dveře). A že se otevře až po třetím pípnutí je proto, abych v případě, že nechci aby se "kufr" (5. dveře) otevřel mohl, poodstoupit a k otevření nedojde. Není potřeba nikde máchat žádnou nohou.
A ještě drobná připomínka k spotřebě. Já mám dlouhodobou spotřebu při normální jízdě s velkým poměrem krátkých tras cca 9,4 l. Při jízdě po dálnici se běžně dostávám k spotřebě kolem 8,7 l, stejné je to i při delších jízdách po běžných komunikacích.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat