Série Gymkhana je dnes už velmi tradiční podnik. Ken Block má na svědomí devět dílů, teď se chystá jubilejní Gymkhana 10. Desátý díl si samozřejmě žádá něco speciální, a proto se zde nepředstaví závodní vůz, jako to bylo v posledních dvou dílech, ale historický automobil podobný tomu, co jsme mohli vidět v Gymkhaně 7. Místo Mustangu ovšem tentokrát Ken Block usedne za volant Fordu F-150 z roku 1977.
Tedy přesně řečeno usedne do auta, které má základní tvary shodné se zmíněným Fordem, protože z původního auta nezbylo vůbec nic. Vůz s přezdívkou Hoonitruck stojí na trubkovém rámu, na kterém je nasazena hliníková ručně vyrobená karoserie. O pohon se stará dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru. Ten se sem nastěhoval ze závodního Fordu GT určeného pro Le Mans.
Celkově tento automobil disponuje výkonem 682 kW (928 k) a vrcholem točivého momentu 952 Nm. Poháněna jsou přes šestistupňovou převodovku všechna kola podobně, jako tomu bylo u Fordu Mustang ze sedmého dílu. Zvuk nového pekelného pick-upu údajně předčí vše, co jsme dosud mohli v rámci série Gymkhana slyšet.
Hoonitruck si budou moci zájemci prohlédnout na vlastní oči poprvé v Las Vegas, kde ho na svém stánku v rámci Sema Show vystaví společnost Toyo Tires. Desátý díl Gymkhany pak bude zveřejněn sedmého prosince na Amazonu, na Youtube bude zveřejněn o deset dnů později.