K řízení obrněného Mercedesu-Maybach S600 Pullman potřebujete řidičák na náklaďák

22.09.2016
přidejte názor
Autor: Redakce
  • Maybach Guard vydrží zásah náboji 7,62x51 mm nebo výbuch granátu

  • Hmotnost vozu je 5,6 tuny a délka 6,5 metru

  • I když má dvanáctiválec, je rychlost omezena na 160 km/h

Obří luxusní limuzína Mercedes-Maybach S600 Pullman se představila na autosalonu v Ženevě v roce 2015. Nyní Daimler odhaluje její pancéřované provedení Guard. Luxusní vybavení prodlouženého Maybachu samozřejmě zůstává, ale přidává se k tomu adekvátní ochrana proti napadení prakticky všemi běžně dostupnými ručními palnými zbraněmi.

Mercedes-Maybach S600 Pullman Guard disponuje nejvyšším stupněm ochrany VR9. Certifikace se vztahuje nejen na karoserii, ale i na skla vozidla. Stupeň VR9 se testuje třemi ranami ze samonabíjecí pušky M14 nebo kulometu M60 ze vzdálenosti 10 metrů s využitím náboje 7,62x51 mm. Spolu s téměř totožným nábojem .308 Winchester je to nejvýkonnější náboj, který se na testování používá.

Mercedes-Benz-S600_Pullman_Maybach_Guard-2018-1600-02 K řízení obrněného Maybachu s hmotností 5,6 tuny potřebujete řidičák na náklaďák. Lepší tedy bude si najmout řidiče, abyste mohli v klidu usrkávat na zadním sedadle šampaňské
Mercedes-Benz-S600_Pullman_Maybach_Guard-2018-1600-06 Luxusní výbava není proti Maybachu bez pancéřování nijak ochuzena. Navíc můžete využít amplión a pokřikovat na své poddané z bezpečí obrněné limuzíny

Legendární „kalašnikov“ a jeho náboj 7,62x39 mm spadá do nižší kategorie VR8 a standardní ráže NATO 5,56x45 mm do ještě nižší VR6. K tomu všemu přidává pancéřovaný Mercedes-Maybach ochranu před útokem výbušninou podle direktivy ERV 2010. Vydrží například explozi granátu.

Vůz váží masivních 5,6 tuny, takže na něj potřebujete řidičský průkaz skupiny C. O pohon se stará přeplňovaný dvanáctiválec 6,0 l o výkonu 390 kW (530 k) a točivém momentu 830 Nm v 1900 min-1. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 160 km/h i kvůli speciálním bezpečnostním pneumatikám.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?