Názory k článku Jízda s přívěsným vozíkem: Jak řídit a na co všechno dávat pozor
jirka
(neregistrovaný)
5. 2. 2018 11:52
jízda s přívěsem : který neumětel psal tento článek?
jen aby něco napsal, jenom nesmysli. doporučuji se před psaním s někým poradit.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
6. 2. 2018 7:15
jj přesně tak hlavně ty váhy ve spojení s tachografem je úplná blbost!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ladislav Čermák
(neregistrovaný)
12. 3. 2018 14:27
Můžete být konkrétnější, co se vám nezdálo, jirko?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Válek
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 12:43
Jan
Co to za chytrák radí, bod 4,9 a 10.????? myslím tím způsob psaného textu.
Už jste vůbec někdy jem z přívěsem??
4. Brzděte dříve, než jste zvyklí, ušetříte brzdy, tažné zařízení i naložený náklad. ( co tím myslí,že něco vlastně ušetřím???)
9. Škubání přívěsu, spojené s hlasitými kovovými ranami, je normální. ( co je normálního na hlasité kovové rány, to si z nás pistel dělá standu? Pokud se toto vyskytne, je to vada, opotřebení zámku a koule, další užívání je nepřípustné.)
10. Špatně naložený vlek (břemeno příliš vzadu) se snadno rozhoupe. Jediným řešením je dupnout na brzdy a naložit vlek správně. ( Prosím vás, v žádném případě "nedupat na brzdu" ale v klidu zastavit a přeložit náklad tak, aby na kouli tažného zařízení byl tlak alespoň 4% z celkové váha přívěsu, nebo neznám-li okamžito hmotnost přívěsu,alespoň odhadem. O kilo víc nevadí tak, jako o kilo míň.)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
22. 12. 2018 21:28
Správně. S tím dupáním na brzdy bych byl hodně opatrný. Sice není pravda, jak se říkalo dříve, přidat plyn, ale rozhoupaný vlek se uklidňuje pozvolným snižováním rychlosti. Čili ubráním plynu nebo mírným přibržděním. Když vás situace donutí brdit intenzivně, snažte se brzdit v okamžiku, kdy se vlek vrací z max. výchylky do středu a nebrzdit ve době, kdy jde od středu do výchylky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jakub
(neregistrovaný)
7. 2. 2019 13:31
Těm co s přívěsem nejezdí tohle fakt nepomůže a ti co s ním jezdí dnes a denně to určitě připadá dost úsměvné, nebo spíš zarážející co nám to tu tvrdíte.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ronald
(neregistrovaný)
2. 8. 2021 20:06
tohle je návod jak převrátit auto.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat