Peugeot 5008 se v polovině svého životního cyklu předvedl s faceliftem. V něm následuje o něco menší model Peugeot 3008, který se veřejnosti představil před několika dny. Výsledkem tak je, že jsou si obě auta podobná jako vejce vejci. Tedy minimálně z předního pohledu.
Novinka totiž dostala shodnou masku chladiče bez rámečku, která jakoby sublimuje do karoserie v oblasti pod novými předními světlomety. I tento model se chlubí svým označením na přední kapotě. Světlomety jsou full-LED a auto můžete vybavit až 19palcovými disky. Na výběr budou také nové laky.
Stejné změny jako u modelu 3008 se v případě 5008 odehrály v kabině. Virtuální kokpit s úhlopříčkou 10 palců nabízí několik možností zobrazení, novinkou je také větší displej zábavního systému o velikosti 12,3 palce. Ačkoliv se auto nebude prodávat s opravdovým systémem 4x4, Peugeot už tradičně nabízí asistent Advanced Grip Control, který umožní nastavení jízdních režimů Normal, Snow, Mud a Sand podle toho, v jakém terénu se budete nacházet.
Vylepšila se také výbava dalšími elektronickými asistenty. Na palubě je adaptivní tempomat s funkcí stop-n-go a také systém nočního vidění, který promítá obraz z kamery na displej před řidičem. K mání je i rozpoznání dopravních značek, emergency braking nebo systém pro jízdu v pruzích. Dodávané audio je značky Focal a má výkon 515 wattů.
Z hlediska pohonů nejde o žádné velké překvapení. Pod přední kapotou bude klasická paleta benzinových a naftových motorů. Zážehové jednotky zastupuje tříválec s objemem 1,2 litru a výkonem 130 koní, který je možné spárovat s manuálem i automatem. Čtyřválcem je jedna-šestka o síle 180 koní a vždy s automatem. Diesel se bude nabízet jako jedna-pětka (130 k) s manuálem či automatem a větší dvoulitr (180 k) s automatem.