Miroslav (neregistrovaný)
Jo tak na to vzpomínám rád. Dělal jsem řidičák na přelomu 1967/68 a to v Jablonci nad Nisou. Kdo ví jaká byla zima na horách tak pochopí. Auto to byla Škoda1201 STW a tenkrát nebyl žádný převratný výběr zimních kol. Kdo se alespoň jednou svezl ve Spartaku tak ví jak citlivě se muselo zacházet se spojkou a řazením. A takové jsme měli, otec mě nechal někdy řídit, tak když jsem nastoupil do autoškoly, instruktor to hned poznal. Tehdy ještě byla i praktická část výuky, kde člověk musel umět popsat funkci čtyřtaktního nebo dvoutaktního motoru a jiných součástí auta. Denně se dělala údržba a kontrola vozu. Tehdy se taky stalo, že někteří autoškolu nezvládli.
Alfons (neregistrovaný)
Třeba to bude tím že každý kamion má cejchovany tachometr a omezovač rychlosti na 90km/h. Plus, minus nějaký ten km/h. Jak to udělají že někdo má třeba 95 km/h vám vysvětlovat nebudu. Vaše auto má taky omezovač rychlosti třeba 220km/h. V naší horní a dolní třeba Lhotě je značka která omezuje nejvyšší povolenou rychlost před křižovatkou na 70km/h ale už tam není za křižovatkou značka povolujicí na 90km/h (křižovatka ruší omezení rychlosti) a řidiči některých kamionu se pak pláží tou 70kou do dalšího města. (Třeba do té horní Lhoty).
Ivo (neregistrovaný)
V Austrálii je to trochu jinak. Ten "instruktor" je třeba rodič, který s potomkem jezdí v označeném vlastním autě - omezenou rychlostí - a zapisuje se za jakého počasí a za tmy etc. a zapisuje se to do jakohosi lockbuku. Jezdí se s automatickou převodovkou. Musí se najezdit definované množství kilometrů a vždy musí cesta trvat minimální dobu. Jakmile má žadatel splněno jde ke zkoušce. A asi za 3 roky můžete přesednout na manuál (pokut Vám šibe) a už zkoušku neděláte. Není to moc jednoduché, když jsem tam byl syn od hostitelů byl od testů právě vyhozen a byl z toho dost skleslej.