Jaguar XF, který ve vyšší střední třídě konkuruje německé trojice v podobě Audi A6, BMW 5 a Mercedesu-Benz třídy E, prošel faceliftem. Auto, které se v aktuální generaci představilo v roce 2015, je totiž v polovině svého životního cyklu. Změny designu exteriéru jsou spíš minimální. Jaguar má upravenou masku chladiče, dostal nové LED světlomety a na výběr nový design 19 a 20palcových kol.
Úplně jiná písnička se ale odehrává v interiéru. Palubní deska je zcela nová. Auto dostalo nejen nový volant, displej v přístrojovém štítu (má úhlopříčku 12,3 palce), ale i obrovskou obrazovku zábavního systému umístěnou uprostřed. Taje jakoby nadzvednutá směrem do kabiny a má úhlopříčku 11,4 palce. Samozřejmostí je propojení s chytrými telefony, HD grafika a rychlá odezva. Změny se odehrály i na designu palubní desky. Nové jsou také výplně dveří, přepracování se dočkaly kapsy pro odkládání menších předmětů.
Nová je nabídka motorů pod přední kapotou, která se prozatím omezila na tři jednotky. Navíc v ní už nenajdete šestiválec. Naftu zastupuje mild-hybridní jednotka D204 MHEV o výkonu 150 kW (204 k), která slibuje akceleraci z nuly na 100 km/h za 7,6 sekundy a spotřebu 4,9 litru nafty na 100 km. K mání bude s pohonem zadních kol nebo jako čtyřkolka ve verzi D204 MHEV AWD.
Benzinovým základem je motor P250. Tento čtyřválec disponuje silou 184 kW (250 k). Zvládá stovku za 6,9 sekundy a spotřebu rovných 8 litrů benzinu na 100 km. I tento motor se nabízí v provedení jak zadokolky, tak AWD. Silnější P300 už je vždy AWD. Má výkon 221 kW (300 k), stovku zvládá za 6,1 sekundy a spotřebuje 8,6 litru benzinu na 100 km. Všechny motorizace mají osmistupňovou automatickou převodovku.
Změny jsou obdobné pro sedan i kombi. Ceny pro český trh budou k dispozici později.