Michal (neregistrovaný)
Nějak jsem nepochopil, co má výroba společného s Brexitem, díky celním papirum dojde asi k nějakému zdražení dovazenych součástek apod., zrovna tak možná podraží hotová auta na EU trhu. To snad ale nemá vliv na dohodnuté dodávky aut zákazníkům a dealerum, co už jsou dohodnuté. Zbytečné náklady za prostoje.
Ivo (neregistrovaný)
není nijak těžké to pochopit, potíže homologacemi, plynulostí dodávek, možné celní problémy - což si Britové hlavně udělají sami sobě. Ale třeba potíž s volným pohybem zboží a lidí. Jen jako příklad. Kamion veze zboží, které má volný pohyb, ale řídí ho šofér, který volný pohyb nemá ... Rozhodně obavy jsou na místě a mají je hlavně sami Britové.
Jakub (neregistrovaný)
Brexit s výrobou aut blízce souvisí. Pokud dojde k tvrdému odchodu bez dohody tak nebudou platit ani homologační pravidla a bezpečnostní předpisy. Což v nejhorším důsledku může znamenat že vozidla vyrobená ve VB budou v EU neprodejná do doby podpisu nových homologačních smluv. Což by platilo o všech výrobcích z VB.
Mates (neregistrovaný)
Nejde jenom o celní papíry. V momentě kdy dojde na tvrdý Brexit, stává se VB tzv třetí zemí, tedy z hlediska mezinárodních pravidel něco jako kdybyste chtěl exportovat, nebo cestovat třeba do ruska. Na to za 1. není nikdo připraven, v dopravě v ten moment platí úplně jiná pravidla a kupříkladu takové povolení pro vjezd se zbožím a případný výjezd ani určitě nejsou natisknuty, stejně tak není takový počet kamionu s TIR certifikací, celnice dávno zrušený a zbouraný... za 2. úplně stejný problém nastává v případě osobní dopravy. Nebude existovat žádná platná dohoda o pohybu osob, tedy do anglie passport, celní prohlídka, víza, Ještě s tím bude veselo...