Michal
(neregistrovaný)
10. 4. 2019 13:53
Nějak jsem nepochopil, co má výroba společného s Brexitem, díky celním papirum dojde asi k nějakému zdražení dovazenych součástek apod., zrovna tak možná podraží hotová auta na EU trhu. To snad ale nemá vliv na dohodnuté dodávky aut zákazníkům a dealerum, co už jsou dohodnuté. Zbytečné náklady za prostoje.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ivo
(neregistrovaný)
10. 4. 2019 20:40
není nijak těžké to pochopit, potíže homologacemi, plynulostí dodávek, možné celní problémy - což si Britové hlavně udělají sami sobě. Ale třeba potíž s volným pohybem zboží a lidí. Jen jako příklad. Kamion veze zboží, které má volný pohyb, ale řídí ho šofér, který volný pohyb nemá ...
Rozhodně obavy jsou na místě a mají je hlavně sami Britové.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jakub
(neregistrovaný)
10. 4. 2019 15:12
Brexit s výrobou aut blízce souvisí. Pokud dojde k tvrdému odchodu bez dohody tak nebudou platit ani
homologační pravidla a bezpečnostní předpisy. Což v nejhorším důsledku může znamenat že vozidla vyrobená ve VB budou v EU neprodejná do doby podpisu nových homologačních smluv.
Což by platilo o všech výrobcích z VB.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mates
(neregistrovaný)
10. 4. 2019 23:14
Nejde jenom o celní papíry. V momentě kdy dojde na tvrdý Brexit, stává se VB tzv třetí zemí, tedy z hlediska mezinárodních pravidel něco jako kdybyste chtěl exportovat, nebo cestovat třeba do ruska. Na to za 1. není nikdo připraven, v dopravě v ten moment platí úplně jiná pravidla a kupříkladu takové povolení pro vjezd se zbožím a případný výjezd ani určitě nejsou natisknuty, stejně tak není takový počet kamionu s TIR certifikací, celnice dávno zrušený a zbouraný...
za 2. úplně stejný problém nastává v případě osobní dopravy. Nebude existovat žádná platná dohoda o pohybu osob, tedy do anglie passport, celní prohlídka, víza,
Ještě s tím bude veselo...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat