LeeXX666 (neregistrovaný)
No jo americane se asi nedaj tak snadno opit rohlikem jak ceskej Lojza aby si mysleli ze kokotavka je dobry auto :-)) Jinaj panove skodovkari po informacich primo od zdroje (cloveka ktery pracuje v reklamacnim stredisku skodovky) tak treba novy super Superb je tam vic nez na silnici,asi tak :-))
Petr (neregistrovaný)
Jen idiot se slabým IQ může napsat Hnujdej....Jak v článku napsali, je to skokan roku, takže ta kvalita tam asi bude. Navíc je i před BMW a ostatními značkami. Hodně lidí hatí šikmooký korejce, ale pravda začíná být asi někde jinde
muhehe (neregistrovaný)
to Pavel. vzhledem k tomu že vw je o fous lepší než škoda tak i kdyby tam škoda byla tak bude na ocase když vw je v dolní polovině tabulky. Jenže škodofka nemá motory pro americky trh a kdyby ty mrdky tam chtěla prodávat musela by něco vymyslet. nejsem si jisty že by si amik koupil auto z bananistanu o kterem nevi ani že existuje a kde se nachazí. škodofka je předražena mrdka kvalitou na urovni indických aut, možna ani to ne. :-) a po dizlgejtu bude mit šecko co smrdi koncernem vw v usa velike existenční problémy
Fanda (neregistrovaný)
Wolksvagen je urcite lepsi nez kia,mazda a nebo hyundai.Tento clanek nejakyho ,,hambace,, muze potesit zase jen ,,hambace,,.Evropsky vysledky hovori jinak.Ja bych si treba nekoupil nejakyho buika.Nic tu na to nesezenes a zere i travu kolem cesty.At si to nechaj a neserou se do Evropy tak jako do vseho.
Vesuvius (neregistrovaný)
S tím, že se amíci serou snad do všeho souhlasím, ale nutno tady napsat, že Volkswagen jsou taky pěkní podvodníci...U nás jim to prošlo, ale za mořem budou pěkně cvakat. Co se týče naší škodovky, nevím kdo by si tam koupil tříválec nebo turbami vyhoněné litrové motory)))
LeeXX666 (neregistrovaný)
Jo presne tak idioti ze skodovky a koncern si mysli ze kdyz navesi deset turb na motor z vysavace je z toho auto,ale porad je to jen kokotavka :-) muj nejmensi motor je sestihrnek a jinak jezdim v osmivalci od Lexusu,to je opravdu auto.
LeeXX666 (neregistrovaný)
A pro blbecka ktery si mysli ze velke motory musi zakonite zrat-- s osmivalcovym motorem od Lexusu se s dvoutunovym autem da jezdit v pohode do deseti litru. A kdyz budu chtit setrit dam tam plyn a jezdim v prepoctu za min nez v traktoru od Skodovky. Proste kokotavka je pro kokoty :-))
Pavel70 (neregistrovaný)
TVL, to je blábol! Problém s konektivitou je projevem nespolehlivosti auta! To nemá cenu ani komentovat, to je fakt úchylný. Jsem jediný, kdo si myslí, že u aut jde primárně o to, jak jezdí než o to, jak hrají a telefonují?!
Bacil (neregistrovaný)
Samá lama a co by se asi dalo čekat podle níže přečtených komentářů. Zamindrákovaní lamáci se svými vybrabčenými výfuky se tady ježí nad tím, jak jim to natřela blbá škodula s 1,4tsi. Já se svým F126p zatím dojel kde jsem chtěl, startuje mi to při -30 (více zatím teploměr neklesl) před velkými hovady raději navštívím přikopu a tupce zde raději nejmenované, doufám na silnici nepotkám. Jinak jde o test v USA ne o konkurenční test evropských značek (co by tam ti USAci v té své USA asi prodávali). Zdar všem zde vyvěšeným lamám a autorům rozumných a věcných komentářů.
Milan Čížek (neregistrovaný)
Mám v životě čtrnácté auto, míval jsem fordy /sierra,fiesta/, fiaty/panda/, vw 4.generace třídvířko v úpravě Abarth ap. Svůj motoristický život dojíždím ve Škodě Felicia, r.v.1995, naj.139 000 km a mohu odpovědně prohlásit, že se jedná o velmi spolehlivé a nenáročné autíčko se spotřebou kolem 6 l. Doveze mne všude, jezdil jsem s ní do SRN a Rakouska i dlouhé štreky - jako muzikant odpoledne 250-300 km tam a v noci totéž zpátky, v jakýchkoliv podmínkách. Nikdy mne nenechala ve štychu. Proto nechápu nenávistní reakce vůči škodovkám - opravdu není tak velký rozdíl vůči zahraničním značkám. Vím, že dnes jsou automobily díky elektronizaci a dalšímu komfortu nesrovnatelně bezpečnější, ale nejsem si jist, že je to vždy a jenom ku prospěchu věci...
Bacil (neregistrovaný)
To nemá cenu, obhajovat škodulu je totiž dostupná nenáročná a spousty zde komentujícím lamám to asi párkrát natřela i přes svůj vyšší věk dnešní motory v podání tsi jedou velice dobře, ve fabrice máme tři škoduly, předokolky yeti 1,4tsi s nájezdem 200t km a krom garanček a jedné výměny rozvodu (na základě pozvání servisu) jsme nic neřešily a vždy nás dotáhla do cíle a věř, že ta blbá 1,4tsi si nenechá jen tak nakakat na plechy srovnatelnými auty s průměrnou spotřebou 7,5l na nějakých 6l dle tabulek zapomeň, škodula s tímto motorem fakt jede dobře a je blbost toho nevyužít.
LeeXX666 (neregistrovaný)
Tak to auto stalo nove tri mega,ale ja bych za to samozrejme ty prachy nedal i kdybych je mel.Mam LS 430 super pohodlnej kocar,jezdim taky dalky. Jinak mam LPG ale dal ho tam byvaly majitel asi za 65 tis. A kdyz mas skoro 300 koniku tak to fakt na vykonu nepoznas :-) spotrebu to ma somozrejme vyssi od 11,5-16 litru . ale to jedu dalnici porad kolem dvou kil. Ale spotrebu neresim,kdybych chtel byt setrilek tak si koupim kokotavku a ne osmivalec :-))
LeeXX666 (neregistrovaný)
Koupil jsem starsi model 13 roku ale neni to na aute vubec znat,ty materialy jsou proste nekde jine nez ve skodovce. Mam jeste takoveho veterana Scorpio 2,9 v automatu-to byly auta je na nem neco pres pul milionu,stari 26 let a porad to bez problemu jezdi taky na plyn. A ten komfort proti koncernovym kostitrasum je proste genialni i kdyz je to stary pekac. a vsechno stale funguje kompletni elektrika i ABS a to je vse puvodni takovy auta uz se dnes nevyrabi.