Líbivý retro cruiser Scout je vstupním modelem americké značky Indian. V reakci na oblibu úprav mezi majiteli teď mateřský koncern Polaris rozšiřuje modelovou řadu o variantu Bobber.
Co je bobber a kde se vzal, jsme před časem řešili v článku o Triumpu Bobber. Také Indian navazuje na estetiku poválečného „očesávání“ tehdejších motocyklů od zbytečností. Minimalistického dojmu je dosaženo drastickým zkrácením blatníků, zejména zadního, v kombinaci s tmavým barevným provedením a hrubým vzorkem tlustých „balonových“ pneumatik.
Doporučujeme: Test Indian Chief Dark Horse – Problém pro tu druhou značku
Indian Scout Bobber dostal také aktivnější jízdní pozici, plochá řídítka i stupačky se posunuly o 38 mm vzad. Zkrácení zdvihu zadního kola o 25 mm nepochybně prospělo siluetě stroje, ale vliv tohoto opatření na komfort odpružení i volnost náklonu už tak pozitivní nebude.
Pokud by se vám černé barevné provedení zdálo až příliš ponuré, budete si moci objednat Scout Bobber také v červené, stříbrné nebo bronzové barvě.
Technický základ se samosebou nemění. Kapalinou chlazený dvouválec o zdvihovém objemu 1133 cm3 dosahuje v evropské homologaci výkonu 70 kW a točivého moment u 97 Nm. Kola jsou 16palcová, teleskopická přední vidlice kazetového typu má zdvih 120 mm, zadní jednotky pak 50 mm. Indian Scout Bobber s plnou nádrží váží 255 kg.
Evropské ceny a předpokládané datum uvedení na zdejší trh zveřejní Indian až později. (Dosavadní Scout stojí 375 900 Kč.) Zatím se můžete kochat fotkami v galerii: