Vlákno názorů k článku ICCT: Pokud se zákazníkům elektromobily nevnutí pomocí úřadů, nevyplatí se jim od Andrej - Evropske automobilky ktere sou co se elektromobilu v...
Andrej
(neregistrovaný)
14. 2. 2019 2:17
Evropske automobilky ktere sou co se elektromobilu v dobe kamene si spocitali ze pokud clovek nenajede 52000 km tak se elektromobil bez dotaci nevyplati... A ted ruku na srdce... Kolik z vas ma auto ktere ma na tachaci 50 tisic...100 tisic... Atd... Nemluve o tom ze nebudete otroky ropnejch spolecnosti ktere budou hazet s cenou pohonych hmot jak se jim to bude hodit, elektrina je mnohem dostupnejsi zdroj energie. Me to zni jako ucelovej clanek kde se xkrat pise ze se elektromobil proste nevyplati... Ale v podstate sem nevidel jedinej argument proc by se nevyplatil pokud bych se nerozhodl novy auto po par letech nepouzivani prodat. A vubec nerozvijim to ze elektromobily sou v plenkach a jejich cena s rostoucim poctem poklesne...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
14. 2. 2019 21:59
Elektřina vyráběná pouze věrtníky a fotovoltaikou doplněné o ruský plyn bude vzácná, drahá a ne vždy dostupná v potřebném množství, zvláště když přibude velký odběratel, baterie v autech. Jen co němečtí fanatici zavřou jaderky a uhelky a donutí k tomu své satelity. Proti tomu budou ropní šejci etalonem spolehlivosti a stability, pokud se nerozmůžou elektrocentrály na benzín a naftu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
js
(neregistrovaný)
15. 2. 2019 10:30
tady fabulujete. pokud budete mit velkevmnozstvi baterii(a ponechme stranou, ze na elektrifikaci aut neni dost vzacnych kovu), tak ste schopni tuto kapacitu vyuzit na stabilizaci site. vetsina lidi dojede do prace, zaparkuje auto a po praci si ho vyzvedne. na to byly i studie v americe, ze pei doatatecne elektrifikaci(proc si nepamatuju, 10-20?) nebudete potrebovat peilis mnoho velkych centralnich zdroju.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pevan
(neregistrovaný)
16. 2. 2019 19:46
Jistě, je super, že se bude opotřebovatelná baterie soukromého elektroauta používat ke stabilizaci rozvodné soustavy, to životnosti určitě prospěje. A ještě víc super bude, až pak v pět vlezu do auta a zjistím, že mám dojezd menší, než ráno, protože se stabilizovalo. A za pět let s radostí vyvalím čtvrt milionu za novou baterii, to se taky vyplatí. Jo, samé výhody a sociální jistoty.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat