Vlákno názorů k článku I u nás bude možné získat dotace na elektromobil. Citigoe iV pak bude stát zhruba 230 tisíc od el - fakt neskutečné,jak se vyjadřují i ti,co elektromobilite vubec...

el (neregistrovaný)
fakt neskutečné,jak se vyjadřují i ti,co elektromobilite vubec nerozumi...dnes bezne dojezd 400km,nabijeni z napr.20% na 80%(neni efektivni nabijet do 100%) za 15min a pristi rok budou nabijeci stanice s vykonem 350... to bude nabijeni za 5-10 min...pisalkove zaspali dobu,elektro se davno probudilo
DAF (neregistrovaný)
Fyzikální zákony se snaží ekoteroristé spolu s politiky porušovat u spalováků tím, že jim nastavují nesmyslné normy emisí. To byl zjevně důvod pro dieselgate. Co byste řekl, kdybych vám nasadil normu, že letos musíte uběhnout stovku ve stejném čase jako Usejn Bolt a v následujících letech to musíte zlepšit pokaždé o deset procent? Nabíjení je fyzikálně chemický proces, který má také své zákonitosti. U nádoby můžu zvětšit hrdlo a naplním ji rychleji. U baterky nemůžu dát silnější dráty, aby se rychleji nabila. Čas nabití na úroveň 80% je právě pro takové bulíka, jako jste vy, je relativně krátký. Čas na 100% je mnohem delší, než když to spočítáte trojčlenkou. O nabíjení Lipolek, která v těch autech jsou, něco málo vím. Elektrická auta do měst - zásobování, MHD apod., to určitě ano. Na dlouhé tratě zatím (a to zatím bude ještě dlouhou dobu trvat) ne. Mimochodem, před cca 30 lety lákaly úřady lidí na elektrické vytápění, dotace, levná elektřina ad. Ve chvíli, kdy to zavedl dostatečný počet lidí, BUM!, ceny šly nahoru. Sousedi to mají a topí fakt ekologicky, tedy hlavně proto, aby jim to nevysálo peněženku. Ještě tak hybrid - cesty po městě na elektriku, venku na ropáka.
Radovan (neregistrovaný)
jenže o každodenním provozu elektromobilu v rodině nebo firmě víte kulové. A o ceně svého zdraví také. A o století trvající každodenní podpoře ropných režimů provozem spalováků také. Ale to je Vám asi zbytečné vysvětlovat.