Vlákno názorů k článku I u nás bude možné získat dotace na elektromobil. Citigoe iV pak bude stát zhruba 230 tisíc od Petr - Elektromobily po pár letech zaniknou a neštěkne po...

Petr (neregistrovaný)
Elektromobily po pár letech zaniknou a neštěkne po nich ani pes! To je holá skutečnost. Řidič potřebuje natankovat palivo během několika minut a ujet klidně 600 km. Doba je uspěchaná a málokdo si může dovolit po ujetí 200 km třeba 3 hodiny stát a nabíjet baterku. To prostě v dnešní době a do budoucna nelze!!!
Radovan (neregistrovaný)
Ukažte mi takového řidiče, který je většinovým řidičem a dělá prodejcům aut nejvyšší podíl tržeb. A nenajdete ho. 600 km při pojížďkách po městě, kde s bídou dosáhnete průměru 40 km/h, znamená 15 hodin za volantem. Už víte, jako kravinu jste napsal? Průměrný řidič v ČR ujede dle statistiky necelých 7 tis. km ročně, zhruba 20 km denně. A nikdo 3 hodiny baterku nabíjet nemusí, na rychlonabíječkách to zvládáme od 10 do 40 minut podle její velikosti. Po ujetí několika stovek km.
Tomáš (neregistrovaný)
Váš průměrný řidič, se do mé trasy jen za prací vleze 10x. Takže ne, opravdu není pro každého a nejde jen o vzdálenost, ale třeba v zimě topení, rádio, světla atd a to vše zkracuje dojezd. Jsem za plug-in hybridy pro nás, kteří jezdí většií dálky Třeba Superb, kdyby byl v programu dotace, tak se nerozmýšlím.
Jan Hrůza (neregistrovaný)
Nicméně velký výrobce a dodavatel baterií Muskovi Panasonic říká, že používání rychlonabíječek se výrazně projeví na životnosti li-onek. Sděluje veřejnosti, že ideál je pomalé nabíjení ve své garáži přes noc a užití kapacitních nabíječek spíše ojediněle.