Automobilka Hyundai prodala na českém trhu za první tři čtvrtletí již 15 000 vozů, což je oproti stejnému období loňského roku nárůst o bezmála 6 %. V září dosáhla 9,7% podílu na trhu a s 1 610 prodanými vozy v reálných prodejích drží pozici dvojky českého trhu.
Nejprodávanějším modelem značky byl v září Hyundai i30. S 580 prodanými vozy to představuje 2. místo v kategorii vozů nižší střední třídy. Velmi dobře se dařilo také modelu i40, kterého se v září prodalo rovných sto kusů. Od počátku roku se na špičce prodejních žebříčků drží model Tucson, kterého se za devět měsíců letošního roku prodalo 2 230 kusů. Současný hit automobilky je ve své kategorii SUV-C za rok 2016 vůbec nejprodávanějším vozem.
Pozici nejprodávanějšího vozu v kategorii malých MPV i nadále drží Hyundai ix20 s 372 prodanými vozy, což představuje bezmála 60% tržní podíl a první místo v dané kategorii.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované registrace, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.