V Hyundai náhle končí Vladimír Vošický, kontroverzní manažer, který ale značku vytáhl v ČR velmi vysoko

12 nových názorů
Autor: Redakce Autobible
  • Vladimír Vošický končí v Hyundai Motor Czech

  • Důvody odchodu ani jméno nástupce firma oficiálně neoznámila

  • Vošickému byl vyčítán styl komunikace, ale značce Hyundai se pod jeho vedením nepopiratelně dařilo

Vladimír Vošický již není generálním ředitelem Hyundai Motor Czech. Společnost to oznámila v úterý dopoledne ve stručné tiskové zprávě:

„Společnot Hyundai Motor Czech s.r.o. se dnes dohodla na ukončení vzájemné spolupráce s generálním ředitelem společnosti Vladimírem Vošickým.

Za dobu jeho působení v čele společnosti se dařilo značce Hyundai zvyšovat objem prodeje i tržního podílu na českém trhu.

Společnost děkuje Vladimírovi Vošickému za odvedenou práci a přeje mu do budoucna mnoho úspěchů v osobním i pracovním životě.“

Tolik oficiální komuniké Hyundai. Vladimír Vošický je pravděpodobně nejvýraznější postavou tuzemského autobyznysu. Proslul tvrdým jednáním se svými dealery i agresivním stylem komunikace, v níž se značka často silně vymezovala vůči Škodě Auto. Bez servítků přistupoval rovněž ke vztahům s médii.

Na druhou stranu mu nelze upřít, že značce Hyundai vybudoval v České republice postavení, jakému se jinde v Evropě netěší. V posledních letech si držela stabilně třetí místo po Škodě a Volkswagenu. Třeba v Německu byla loni Hyundai až desátou nejprodávanější značkou, celoevropsky jí patří až 13. příčka.

Podle prvních neoficiálních informací oznámení překvapilo i zaměstnance Hyundai a bližší detaily nejsou zatím známy ani interně. To potvrzuje dojem, že nešlo o plánovaný krok.

Lara (neregistrovaný)
Teda, povídat si sám se sebou pod 8 nicky, to je slušná diagnóza. Pánu Vosickemu přeji, aby ho vzali už jen ve Škoda Auto.
Lukáš N. (neregistrovaný)
Přesně tak! Také se Vám zalíbila Sonata? Interiér i exteriér je opravdu parádní, nemyslíte? Je jisté, že se bude prodávat v evropě, takže nebude zas tak velký problém auto koupit v zahraničí, nemyslíte?
Radovan (neregistrovaný)
Sonata by u nás k prodeji být neměla, ale jak píše p.Lukáš, tak by neměl být problém ji sehnat v okolních státech. Sám o tom uvažuji, jelikož to auto má opravdu něco do sebe, hlavně co se týče již zmiňovaného designu. Nic hezčího za přijatelný peníz už jsem dlouho neviděl!!
Michalos78 (neregistrovaný)
Určitě bych volil Hyundai, než jiné značky. Design, cena, servis, bezpečnost jsou velmi prosté důvody, proč do něj jít, ne?
Kalita Michal (neregistrovaný)
Musím souhlasit. Cenově jsou přijatelní a jejich modely nabízejí mnoho vychytávek. Osobně jsem hodně zvědavý na to odemykání přes telefon. Tomu říkám budoucnost!
Freedy (neregistrovaný)
I agresivní jednání je občas potřeba, bez toho to nejde v tvrdé konkurenci. Korejci mají tu výhodu, že nemusí vkládat tolik snahy o svou prezentaci vozů, protože každý, kdo měl jejich auto ví o kvalitách jejich vozů. Hlavně servis pro mě byl prioritní protože, zde bylo úplně jiné jednání než u jiných automobilek.
Kovář (neregistrovaný)
Dařilo se jim zaslouženě dobře a určitě to tak bude i nadále, protože umí dělat kvalitní auta po všech stránkách, hlavně bezpečnost je pro ně prioritou a proto si jich vážim.
Aleš (neregistrovaný)
Tak doufejme, že se jim bude dařit minimálně stejně dobře, jako doposud. Těch prodejních akcí měli nespočet, např. za každý rok vlastnictví hyundai, nebo doba trvání řidičského oprávnění se dala na i30 udělat hodně pěkná sleva, tak snad budou mít zase něco podobného ne? Že bych si obnovil vozový park :)
Vladimír Vošický (neregistrovaný)
s pánom bohom, odcházam od vás..neublížil som, neublížil som, nikomu z vás..
  • Našli jste v článku chybu?