Názor k článku Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kdo dojede nejdál? Na 200 km zapomeňte od VGT - Zajímavý test, zajímavé srovnání. (jasně, až do úplného...
VGT
(neregistrovaný)
6. 12. 2016 11:14
Zajímavý test, zajímavé srovnání. (jasně, až do úplného vybití akumulátorů se běžně jezdit nemůže).
Problém trochu vidím v tom, že kdejaký test jede řidič, který se snaží "vyždímat" z elektromobilu tolik, co je zvyklý jezdit s běžnými automobily. Možná i ještě něco navíc. Průměrná rychlost je úplně něco jiného, nežli cestovní rychlost. Takže průměrná rychlost v testu 75 - 80 km/h, to je tedy "pěkná palba". Pokud se podíváte na průměrnou rychlost svého vozidla za posledních dejme tomu 5.000 nebo 10.000 km (kombinovaný provoz), tak tam uvidíte obvykle něco kolem 45 - 50 km/h. A kdo někdy jezdil s autem soutěže typu rallye a počítal jízdní průměry a časy v jednotlivých etapách tak to zná: předepsané průměry jsou (bývaly) předepisovány kolem 60 km/h. Takže technicky jsou už i dnes elektromobily k použití. Akorát ta jejich prodejní cena, ta je ukrutně vysoká.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat