Názor k článku Hyundai Ioniq Electric vs. Nissan Leaf vs. BMW i3: Kdo dojede nejdál? Na 200 km zapomeňte od MK - Který z výrobců EV doporučuje jezdit do úplného...

MK (neregistrovaný)
Který z výrobců EV doporučuje jezdit do úplného vybití baterie? On dnes někdo jezdí s normálním autem do té doby, než mu chcípne na silnici, protože mu dojde benzín? Každý z oboru ví, že čím rychleji pojede, tím kratší bude mít dojezd. Každý z oboru ví, že EV není vhodné na jízdu dálniční rychlostí. EV je o něčem jiném, než jen o dojezdu. Je to komfortu jízdy a o tichosti. To že Vam v garáži nebo před domem nesmrdi benzín nebo nafta. Že ráno nemusíte škrábat okna, nebo zahřívat motor pomalou jízdou. Že v noci přijedete a nebudíte sousedy klapotem motoru. Že si ráno sednu rovnou do vyhřátého auta a jedu do práce. To že neřeším výměnu oleje, výměny svíček..... že provozní náklady jsou mnohem nižší.... Dalo se očekávat, že Ioniq dojede nejdál. Nejnovější auto a pravděpodobně s nejnovější baterií. Kdyby mělo BMW slabší motor, pravděpodobně by byl dojezd mnohem delší. Ono je to o tom, jak testovací jezdec šlapal na pedál. Že Leaf dopadl jak dopadl? Vždyť to je koncepčně nejstarší auto.