Stan (neregistrovaný)
Chybí mi a to dost, naměřené hodnoty. Časy sprintů, naměřené metry brzdné dráhy, zajetý čas na okruhu. Krapet zbytečně jste do testu zařadili Octavii, lépe by tam pasovala třeba Cupra 280, která by se výkonově shodovala s i30N a lépe by ho prověřila.
SCHROJF (neregistrovaný)
Interiéry vozů koncernu VW jsou tradičně na velmi vysoké úrovni. Proti konkurentům nám však u Škody Octavia RS 245 schází emoční náboj, který by tuto verzi výrazněji odlišil od „civilních“ provedení...A v hodnotení dostane za interiér najviac bodov 10??? Trošku divné, nie?
Samusam (neregistrovaný)
No to je jasný ze Hnujde musi byt nejlepší když všechny složky v Cr dostanou Hnujde za výrobní cenu....nemám Octavku ani Peugeot a ani Vw. Jen prostě je celý článek pripraven aby opět veřejnost neměla pochyby. I30 jsem jezdil na Nurburingu a byl to to děs. Automat přestal fungovat a auto mělo najeto 5000km
Michal (neregistrovaný)
Souhlasim, ze Leon Cupra by do testu byla zajimavejsi volbou. Ja jsem z vymeny Cupry 280 za I30N sice spokojeny, ale musim zcela jiste rict, ze Cupra je mnohem rychlejsi (jak pocitove, tak na cas). Motor I30N neni zdaleka tak tocivy a nema takovy zatah nad 4K otacek. Zcela jiste to neni rozdil 5koni (pocitove tak 50). Tam kde Cupra jede 150kmh tam i30ka teprv 130kmh a dal se rozdily jen zvetsuji (nad 200 i30ka zrychluje uz pomalu, zato Cupra leti do 250ti jako nic). Do 100kmh je to v pohode a oba jsou zhruba nastejno (obe auta maji manualni prevodovku). Skoda ze i30 nema ten 2.0 tsi od Audi co je v Seatu :) pak by to bylo idealni auto a klidne bych si za nej 100k priplatil.
Jarda (neregistrovaný)
Taky by mě spíše zajímal test I30N s Golf R nebo Mercedes GLA 45 a ne tam dávat slabší nebo vetší a těžší auta.